Camping Campingpark Romantische Strasse

17 reviews over Camping Campingpark Romantische Strasse in het Nederlands

Rustige camping, goede voorzieningen

Theo
2-12-2017

Het is een rustige, bijna stille camping. Ligt tegen een helling dus klimmen als je naar de wc of receptie moet.

Veel vaste bezoekers. Het tentenveld is onder aan het meertje.

Prima verzorgde sanitaire voorzieningen, fijn terras met lekker bier.

Dinkelsbuhl is een klein typisch Duits stadje. Heb je in twee uurtjes wel gezien, je kunt een mooie rondwandeling maken langs de stadsmuur. Leuker is Rothenburg ob der Tauber, als je dan toch in de buurt bent.

Prima overnachtingscamping, meer ook niet

Astrid
5-7-2017

Wij hebben hier één overnachting gedaan, we werden vriendelijk ontvangen door ik denk de eigenaresse, sanitair verouderd, restaurant niet doen, lekker gaan eten in het dorpje.........prima voor één nacht

Oude reviews (archief)

Ik ben op deze camping 9 dagen geweest. Ik heb daar de omgeving met mijn e-bike de omgeving bekeken die prachtig is. De camping is een terassencamping die goed en netjes is. prijs/kwaliteit is oké. Het sanitair is wat gedateerd, maar nog zeer functioneel en vooral zeer schoon. Het restaurant op de camping heeft wel een aantekening nodig. De eigenaar is een zeer lompe boer die zijn gasten weg jaagt. Het personeel doet er wel alles aan om er iets van te maken en zijn vriendelijk. De maaltijden zijn basic. Ik raad u aan om dan toch lekker te gaan eten in Dinkelsbühl zelf.

Let op als je naar deze camping gaat mensen...

Vieze douches, smerige toiletten, zeer onvriendelijke eigenaren die regels hanteren waar je vraagtekens bij plaatst. Tussen 13:00 en 15:00 mag je met je auto niet van de camping af. Kortom, wil je na 13:00 wat leuks gaan doen dan heb je mooi pech. Als je met de auto voor de slagboom staat ( die je zelf omhoog kunt doen ) laat hij je er niet door en vervolgens krijg je een grote mond. Een camping die leeft van vaste camping gasten ( +75 jaar ) en op routine draaien. Als je de camping verlaat op de laatste dag laten ze je een 25min wachten ( 08:30 ) om de schakelkast open te doen zodat je de verloopstekker kunt pakken ( kast zit op slot )

Deze mensen zouden eigenlijk moeten stoppen. Totaal geen passie meer voor hun bedrijf.

Kortom, Niet heen gaan.

Wij kwamen voor een festival dus het was voor ons alleen slapen en meer niet en zelfs dat was een onplezierige ervaring.

Regio Dinkelsbuhl is leuk. Maar? Dan kun je beter een Gasthof boeken.

Prima overnachtingscamping

Walstra
7-8-2016

Deze camping is een goede overnachtingslokatie. Je moet even een stukje van de snelweg af maar de plaatsen zijn ruim en het sanitair is schoon. Het restaurant is niet een aanrader en je kunt er alleen cash betalen.

Hou jezelf eens een spiegel voor

Hennissen
10-8-2014

Mooie camping op een mooie plaats.

Ontvangst afstandelijk correct. Lijkt vriendelijk maar niet gemeend. Als er meerdere gasten staan te wachten bij de receptie is de behandeling zeer onpersoonlijk.

De plaatsen ,ook voor mensen die 1 nacht blijven, zijn prima.

Internet is goed en betaalbaar met 1 euro per dag. We konden TV kijken.

Het restaurant bezoek je een keer. Het bier was lauw, eten matig, koffie slecht, bediening ongeïnteresseerd.

Een mooie camping die draait op routine. Wat betreft klantvriendelijkheid is hier een wereld te winnen.

een camping om terug te komen

lambert_bets
25-9-2011

Dit is een terasse camping gelegen aan een zwemmeer.

Vlakke plaatsen die goed bereikbaar zijn voor elke combinatie.

Het meer ligt direct aan de camping. Camping goed bereikbaar voor elke

combinatie. Receptie/camping gesloten tussen 13-15 uur. Vriendelijk beheer.

16 A stroom. Het stadje Dinkelsbuhl is een bezoek waard. Ook omliggende stadjes

zijn een bezoek waardig.

Mooie doorreis camping

Robert
3-9-2011

Het plaatsje moet je ingaan om te eten , verder makkelijke en goed te bereiken camping met ideale trekplaatsen

Voor een niet te lang verblijf

gj_de_bruin
3-9-2011

De camping is prima in orde. Net sanitair en redelijk grote plaatsen. Zoals op veel Duitse campings ook hier veel vaste plaatsen. Meertje en speeltuin. Zeer beperkt winkeltje met broodservice. Restaurant is beneden peil. Dinkelsbühl biedt veel en veel betere eetgelegenheden.

Apart gedeelte voor mensen op doorreis.

In de week van 15 augustus zijn we voor het vijfde jaar richting DinkelsBühl vertrokken. Reeds voor de vijfde keer op dezelfde camping, zonder ooit enige problemen. We combineren een vakantie met het festival Summerbreeze. De hoofdverantwoordelijke, die zichzelf "The Boss" noemt, heeft ons de toegang geweigerd tot de camping. Reden : omdat we naar het festival gingen. De manier waarop was er volledig over. Een Italiaan voor ons werd uitgescholden omdat hij enkel Italiaans sprak. Tja......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark Romantische Strasse in Dinkelsbühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark Romantische Strasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campingpark Romantische Strasse scoort een 6.85 uit 10 op basis van 20 reviews.