Reviews over Dillingen an der Donau

Goede plek voor de doorreis

ria,
    24-10-2013

Als het slecht weer is en naseizoen dan denk je waar kom ik terecht. Bij mooi weer staan er in de Biergarten die er ook bij hoort allemaal kleine tentjes op het gras van reizigers en is het een gezellige boel. Ligt aan de Donau maar ook vlakbij een drukke weg. Naast de camping is een groot (gemeente?) zwembad. Tankstation op de hoek van de straat. Goed eten hier of rijden naar Biergarten Zonne, daar kun je ook gezellig (buiten) zitten en eten. Per nacht bijna 20 euro voor 2 personen. Met Campingcheque of Campingcard ben je in het voor- of naseizoen minder kwijt voor betere campings maar wij vinden het prima zo. Wel reserveren van te voren. Dinsdag is rustdag.

Bij slecht weer kun je ook boven eten.

Prima hotel met heerlijk restaurant!

Richard,
    20-5-2010

Ruime kamers. Ideaal als overnachtingshotel.

Wel een een stukje rijden vanaf de A8 maar zeker de moeite waard. Het hotel ligt in een industriegebied maar heeft een heel leuke echte duitse uitstraling