Hotel Ammerseehäuser

Restaurant
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Ammerseehäuser voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ammerseehäuser in het Nederlands

Mooi modern hotel

Björn
15-4-2016

Mooie modern hotel. Nette kamers, in mijn geval één nadeel, toilet en badkamer waren aan de overkant van de gang en was voor twee kamers bestemd.

Ontbijt is niet al te uitgebreid maar best lekker.

Hotel is gelegen in een rustige buurt, ideaal om tot rust te komen na een drukke dag.

Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar op 500m kun je lekker gaan eten in Landgasthof Der Kramerhof.

Na 19u is er geen bediening meer in de bar, maar je kunt er zelf je dranken nemen en onder je kamernummer registreren, van vertrouwen gesproken.

Heb er een prima verblijf gehad.

Gereisd zakelijk in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ammerseehäuser in Diessen Am Ammersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ammerseehäuser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.