Diessen Am Ammersee

We hebben een aantal aanbieders voor Diessen Am Ammersee voor je op een rij gezet:

Reviews over Diessen Am Ammersee

Mooi modern hotel

Björn,
    15-4-2016

Mooie modern hotel. Nette kamers, in mijn geval één nadeel, toilet en badkamer waren aan de overkant van de gang en was voor twee kamers bestemd.

Ontbijt is niet al te uitgebreid maar best lekker.

Hotel is gelegen in een rustige buurt, ideaal om tot rust te komen na een drukke dag.

Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar op 500m kun je lekker gaan eten in Landgasthof Der Kramerhof.

Na 19u is er geen bediening meer in de bar, maar je kunt er zelf je dranken nemen en onder je kamernummer registreren, van vertrouwen gesproken.

Heb er een prima verblijf gehad.

Gereisd zakelijk in april 2016

Gezellig en gemoedelijk

Bas,
    14-10-2009

Gemoedelijk gasthof, voorzien van eigen cafe/restaurant en terras.

Voor de liefhebber echte Bayerische gerechten. Kamers zijn voorzien van een douche en toilet. De matrassen waren voorzien van goede vering, althans, goed voelbaar. Dat is dan ook het enige minpuntje wat ons betreft. Verder ligt het hotel prachtig, ongeveer 100 meter van de Ammersee en in het centrum van het plaatsje Dießen. Mooie omgeving voor wandelen, fietsen en boottripjes.

Gereisd met partner in oktober 2009
Diessen Am Ammersee scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews