Hotel AKZENT Hotel Am Bach

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel AKZENT Hotel Am Bach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Am Bach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Am Bach in het Nederlands

Prima Doorreishotel

Rob
28-2-2009

Hier een nacht geslapen op doorreis naar Oostenrijk. Prima hotel met beperkt maar goed ontbijt (broodjes uit eigen bakkerij!), overdekte parking en leuk oud pittoresk dorpje met lekkere pizzeria. Voor een driepersoonskamer incl. ontbijt waren we 110,= kwijt. Op slechts vijf minuten van de snelweg.

2008

Fijne familiekamer!

fam. Renkens
14-8-2008

Prettige bijkomstigheid was de afgesloten garage waar onze volgepakte vakantieauto in kon staan. Veilig idee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Am Bach in Dettelbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Am Bach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.