Reviews over Dettelbach

Prima voor een overnachting op doorreis

t-men,
    7-9-2017

Het motel ligt bij een Autohof vlakbij de snelweg, naast een tankstation. Daarnaast zijn er een Burgerking, Aziatisch all you can eat restaurant en een grillrestaurant vlakbij. Tegenover het motel liggen twee grote bioscopen. Bij het motel is ruime gratis parkeergelegenheid. De inrichting is wat gedateerd. In tegenstelling tot wat bij de boeking stond geschreven was er wel degelijk een bemande receptie om bij in te checken. De automaat daarvoor buiten hebben we dan ook niet gebruikt dus weet niet hoe dat normaal werkt als de receptie dicht is. De kamer was klein en schoon. Het tweepersoons bed is smal en zit aan één kant aan de muur vast waardoor je over elkaar moet klimmen. Voor één persoon is het prima te doen. De badkamer was schoon en in orde maar niks bijzonders verder. Het ontbijt was prima voor het geld (€6,=). Je zit zo weer op de snelweg. Voor een tussenstop heel handig!

Overnachting onderweg

Roos,
    23-9-2015

Het hotel was precies wat het beloofde te zijn op de website. De kleine kamer was schoon, netjes en precies goed voor een overnachting onderweg. Ontbijt erbij geboekt, dat was ook prima. Zeker een aanrader gezien de scherpe prijs!

goed motel voor doorreis

Annemieke Oude Lansink,
    29-1-2015

Op weg naar wintersport in Italie geslapen bij dit motel. 24 uur beschikking over bemande receptie. Koelkast met fris en bier in de hal. Geen overlast. Prima douche en ontbijt. Enig minpuntje: Klein bed zowel in lengte als breedte

Meer dan geweldig

15-10-2013

Meer dan geweldig. en dat we een beneden kamer (i.v.m. leeftijd) helemaal prima .Het ten en m.n.de bediening en sfeer geweldig ,voor herhaling zeker doen.

Prima Doorreishotel

Rob,
    28-2-2009

Hier een nacht geslapen op doorreis naar Oostenrijk. Prima hotel met beperkt maar goed ontbijt (broodjes uit eigen bakkerij!), overdekte parking en leuk oud pittoresk dorpje met lekkere pizzeria. Voor een driepersoonskamer incl. ontbijt waren we 110,= kwijt. Op slechts vijf minuten van de snelweg.

Dettelbach scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews