Hotel Sonnenhang

12 reviews over Hotel Sonnenhang in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Evelien Janssens,
1-1-2019

Was hier eind december als overnachting met een groepsreis. Hotel is opgedeeld in verschillende gebouwen. De kamers zijn schoon, al zijn ze wel wat gedateerd. Het eten was prima in orde en de eetzaal is typisch Duits, met zithoeken enzo. Maar ook daar netjes en schoon. Het ontbijt was uitgebreid en zeer veel variatie. Aardig personeel, ook in de bar. Genoeg mogelijkheid om 's avonds nog even te blijven zitten om na te tafelen. Prima voor een overnachting, maar de omgeving is ook geschikt voor een langer verblijf. Op loopafstand geen winkels ofzo aanwezig.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Niet boeken..zeer slecht hotel...

Lenny,
25-10-2017

Een zeeeer slecht hotel! Ze presenteren zich als 4 sterren hotel! WC in de kast, Wastafel aan de muur in de slaapkamer, Douchecabine ook in de slaapkamer! Je moest bij de douche een pompje aanzetten, anders stroomde het water de slaapkamer! En je kreeg een kinderbedje om in te slapen! Diner bestond uit aardappeltjes soep, aangebrande gebakken aardappels, Groenten die geblancheerd moesten zijn maar enorm hard waren! En Schnitzel met knobbels van vet! Toetje was een bolletje ijs met slagroom of yoghurt! Geen 4 sterren waardig!!! Hoop dat touroperator die dit hotel op terugreis aanbied dit hotel na jarenlange samenwerking uit zijn bestand haalt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

M
6-6-2015

Muf en bedompt ruikend hotel, slecht gepoetst, slecht onderhouden, vlekken op beddengoed en handdoeken, kamers over meerdere gebouwen, veel trappen. Eten van magere kwaliteit. Gedeelte van het personeel vriendelijk. Personeel op leeftijd.

Al bij al geen aanrader. Wij verbleven er maar één nacht, dat was net te doen...

Gereisd met vrienden in mei 2015

Ik zal hier nooit meer boeken

Lidwien Kempkens
8-9-2014

Wij werden door geboekt (zonder overleg, omdat er een bruiloft was) naar het gasthuis. de Kamers waren smerig de handdoeken die er lagen waren slecht (ik zal ze thuis gebruiken als poetsdoek) de douche was smerig en er lagen haren in, de douchekop sproeide alle kanten op (ik vond het te smerig om erin te douchen) wij kregen hiervoor € 14,00 korting eigenlijk een lachertje voor een bedrag van € 112,00. De ontbijtzaal was nog niet opgeruimd (van de avond ervoor, de bruiloft) het ontbijt ( wat een buffet moest zijn) was heeeeeeeeeel karig.Ik zal iemand anders aanraden een ander hotel te nemen maar zeker niet dit hotel.

Gereisd anders in augustus 2014

Wij hadden her hier wel goed.

Arian
24-7-2011

We waren hier op doorreis naar Oostenrijk. In tegenstelling tot negatieve berichten op deze site troffen wij het wel goed ! Diner ruime porties en lekker. Bovendien vlot geserveerd. Ontbijt gewoon goed, wat op is werd meteen aangevuld. Verse waren. Na wandeling door kleine plaatsje, lekker op rustige terras gezeten. Prijzen zeer schappelijk (1/2 liter heerlijk tap-bier 2,50 !) Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij vertrek volgende morgen werden we door de eigenaar uitgezwaaid en persoonlijk toegesproken.

Ik had op 1 pk. meer bedden, had de keus... Wij waren met 6 binnen groter reisgezelschap, en troffen het vaak veel slechter als hier, ook in hotel op bestemming !

Zeker voor 1 nacht goed toeven, hopen nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Wij hadden het hier wel goed...

Arian
24-7-2011

Wij waren hier op doorreis naar Oostenrijk. Op deze site waren niet alle oordelen even goed, maar wij hadden niks te klagen. Het diner was lekker en uitgebreid, en werd snel geserveerd. Het ontbijt was ook goed, wat op is werd meteen aangevuld. Na een wandelingetje door het kleine plaatsje, op het terras genoten van drankjes voor heel schappelijke prijzen (1/2 liter tap-bier 2,50 !) Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen we vertokken met de bus, werden we door de eigenaar uitgezwaaid en persoonlijk toegesproken... De 1 p.k. had meer bedden, dus had ik de keuze. Niet groot, dat dan weer wel, maar tenminste schoon. Binnen onze reis waren wij met 6 personen, en wij hebben het vaak slechter getroffen, ook in het hotel op de bestemming ! Zeker voor 1 nacht is het goed toeven hier bij Hotel Sonnenhang, hoop er nog eens terug te komen.

PS. Rijdt niet naar Hauptstrasse in Denkendorf, maar naar DORNDORF.

Nooit meer hotel Sonnenhang

Familie uit Venlo
20-7-2011

Hadden 4 maanden van tevoren gereserveerd, toch was er geen kamer meer vrij, groot aanbod van busreizigers , kregen tenslotte kamer in een bijgebouw dat gerenoveerd werd, kleine bedompte kamer, geen warm water, dus voor ons nooit meer Sonnenhang.

Gereisd met partner in juni 2011

eenvoudig, netjes.

Maria
26-6-2011

In dit hotel tussenstop gehad tijdens reis naar huis vanuit Italie. Ontvangst vriendelijk,

onzer kamer netjes, goed bed, mooie badkamer met douche. Minder was het schuine dak waar je gemakkelijk je hoofd stoot. Het eten is eenvoudig, maar voldoende. Het is er erg gehorig, ook veel verkeer. Koffer werd bovengebracht, zelf naar beneden dragen!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Goed te doen voor een nachtje

wyfotografie
20-1-2011

Prima hotel voor een overnachting tijdens de terugreis naar Nederland. Het personeel (eigenaresse) is zeer vriendelijk. Echt een familiehotel. Zelfs oma helpt mee in de bediening (niet al te vlot). Het hotel ligt lekker dicht bij de snelweg. De kamers zijn sober en sommigen in een apart bijgebouw.

Gereisd met partner in september 2010

Zeer oudbollig hotel, wel schoon,

R. Teela
3-10-2010

Zeer oudbollig hotel, wel schoon en gemoedelijk, wel schoon , vriendelijke bediening en het eten is goed. Ligt dicht bij autobahn.

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhang in Denkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.