Gasthof Post

Laatste review

Dieven

lj van de visser,
1-11-2018

Het hotel is schoon en netjes.

Het eten in de stal is redelijk maar de bediening is schofterig en bovendien werd er verschillende prijzen voor de drankjes door verschillende bedienden gerekend. Wisselgeld werd niet of te weinig terug gegeven. Oftewel; boeven van de hoogste plank. Dieven zijn het. Het gaat niet om de €0,50 maar om het principe. Als je netjes om je wisselgeld vraagt wordt je gewoon genegeerd.

44 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

Dieven

lj van de visser,
1-11-2018

Het hotel is schoon en netjes.

Ik was op vakantie naar Kroatië en na het boeken van de reis bleek ik in dit hotel te moeten ovenachten op de heen- en terugreis. Grote schrik, want er was geen lift.

Met invalide knie kreeg ik een kamer op 3 hoog, wat hier eigenlijk 3,5 half hoog bleek. Door het googelen op internet wist ik inmiddels dat er geen lift was. Dus een overnachtingstas klaar gemaakt, zodat ik geen zware koffer omhoog moest sjouwen.

Mijn kamer was WEL schoon.

Voor onze aankomst had de buschauffeur in de bus verteld dat al het personeel in dit hotel een geestelijke beperking had. En dat deze mensen van slag raakten als het ineens te druk werd.

Op de heenweg geen probleem. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Op de terugweg kwamen er 2 bussen van mijn reisorganisatie tegelijk aan. En dus werd het TE druk en zorgde dit voor stress bij het personeel.

Maar ik had toch diep respect voor die mensen.

Goed voor kort verblijf

DC,
19-7-2018

+ Kamers: schoon en netjes.

+ Ontbijt: ruime keuze en vers.

+ Bar en terras bij hotel.

+ Diner: goed, wel iets gezouten, wij hadden een 3-gangendiner met busreis. Diner werd opgediend vanuit een karretje, maar dan hoef je wel niet lang te wachten als wanneer de bediening op en neer moet lopen.

+ Wifi: gratis (persoonlijke code vragen bij receptie)

+ Ligging: tegenover een bakker, in een dorpje, niet veel te beleven verder.

- Er was geen lift, dus koffers moeten over de trap, 3 hoog was volgens mij de hoogste verdieping.

Kras

kamers goed gerenoveerd. 3 verdiepingen,geen lift.Was een reis met veel ouderen, u begrijpt het probleem. Diner was zeer slecht,varkens hadden dat ook niet opgegeten.De bediening waren ze vergeten door te spoelen, zeer onbeschoft.Hetgeen wat er aan eten werd aangeboden werd op tafel gesmeten. Het leek wel een sjoelbak. Ik begrijp niet dat veel Nederlandse reisorganisaties daar een tussenstop maken. Reisburo'laat dit hotel a.u.b. voortaan links liggen.

Voor 1 nacht te doen

Saskia,
26-3-2018

Voor 1 nacht te doen, mits je goed trap kunt lopen. Wij waren met een bus, waarvan meerdere mensen moeite hadden met trap lopen en vooral met zware koffers. Het personeel van het hotel zal absoluut niet helpen.

De kamers waren prima, het eten was al beter als een paar jaar terug. Het personeel niet vriendelijk.

Slechte bedinging

Jaap en Mies,
4-5-2017

De kamers, waren netjes en schoon, dat ik een snoeppapiertje in miijn bed vond, laat ik maar aan het toeval over.

De bediening was ronduit schofterig, het eten werdt je bijna letterlijk voor gegooid, zonder dat daar bij gesproken werdt.

Bij het ophalen van de lege schaaltjes, werdt er gesproken, het mannelijke heerschap zei; hier! Daar mee bedoelde hij of we het even aan wilden geven.

Voor een nacht te doen

Harrie en Marijke,
30-12-2016

Het was schoon en een goed bed.Maar wel personeel wat erg onvriendelijk was.

En het eten viel echt tegen!!!

Alles werd op een kar zeer onpersoonlijk binnen gebracht!!

Geen warm eten!!!!!!!!

Binnen een half uur waren drie gangen gereserveerd!!

En toen kwamen ze ook meteen de drankjes afrekenen!!

Erg onvriendelijk!!

Voor ons was het een echte vreet schuur!!!!

goed hotel voor doorreis overnachting.

Fritsl
21-9-2016

Alleen jammer dat er geen lift is. ruime kamers en goed ontbijtbuffet.

Prima hotel voor doorreis

Deetje
15-8-2016

Prima hotel om een nacht te slapen. Netjes ontvangen. Geen gebruik gemaakt van het diner i.v.m. late aankomst (na 21:00). Ontbijt was prima, verschillende broodjes, zoet en hartig beleg, yoghurt, koffie/thee, vruchtensappen. Tijdens het ontbijt ook vriendelijk personeel. Prima kamer. Het matras en kussens waren zacht waardoor je er in weg zakte. Of dit een minpunt is, is maar net wat je gewend bent. Wifi toegankelijk met code gratis verkrijgbaar bij de bar. Voldoende parkeerplekken voor de deur en achter het hotel. Dichtbij de autobahn, maar hier geen hinder van ondervonden.

Goed overnachtingshotel

N
31-7-2016

Fijn hotel voor een overnachting onderweg. Prima kamers, enkele met balkon. Eten was goed.

Prima wifi.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Denkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.