Gasthof Post

46 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

prima als overnachtingshotel

Evelien Janssens,
1-1-2019

Was hier in december 2018 Prima kamers, eenvoudig en schoon. Eten was smakelijk en voldoende. Lift is niet aanwezig, daarom tillen met koffers. Dit is met een "onderwegtasje" goed te voorkomen. Eetzaal goed geschikt voor losse bezoekers en of gezelschappen. Deze kunnen los van elkaar eten of in het café gedeelte verblijven. Kamers zijn ruim, goede badkamers. Prima overnachtingshotel, ook als je op doorreis bent.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Slecht

Corrie,
23-12-2018

Op doorreis 1 persoonskamer, kleiner kon niet bar en boos, zal dit ook aan reisorganisatie doorgeven, betaalt extra als 1 persoon 😤

Gereisd alleenreizend in december 2018

Dieven

lj van de visser,
1-11-2018

Het hotel is schoon en netjes.

Het eten in de stal is redelijk maar de bediening is schofterig en bovendien werd er verschillende prijzen voor de drankjes door verschillende bedienden gerekend. Wisselgeld werd niet of te weinig terug gegeven. Oftewel; boeven van de hoogste plank. Dieven zijn het. Het gaat niet om de €0,50 maar om het principe. Als je netjes om je wisselgeld vraagt wordt je gewoon genegeerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Kras

Ik was op vakantie naar Kroatië en na het boeken van de reis bleek ik in dit hotel te moeten ovenachten op de heen- en terugreis. Grote schrik, want er was geen lift.

Met invalide knie kreeg ik een kamer op 3 hoog, wat hier eigenlijk 3,5 half hoog bleek. Door het googelen op internet wist ik inmiddels dat er geen lift was. Dus een overnachtingstas klaar gemaakt, zodat ik geen zware koffer omhoog moest sjouwen.

Mijn kamer was WEL schoon.

Voor onze aankomst had de buschauffeur in de bus verteld dat al het personeel in dit hotel een geestelijke beperking had. En dat deze mensen van slag raakten als het ineens te druk werd.

Op de heenweg geen probleem. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Op de terugweg kwamen er 2 bussen van mijn reisorganisatie tegelijk aan. En dus werd het TE druk en zorgde dit voor stress bij het personeel.

Maar ik had toch diep respect voor die mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Goed voor kort verblijf

DC,
19-7-2018

+ Kamers: schoon en netjes.

+ Ontbijt: ruime keuze en vers.

+ Bar en terras bij hotel.

+ Diner: goed, wel iets gezouten, wij hadden een 3-gangendiner met busreis. Diner werd opgediend vanuit een karretje, maar dan hoef je wel niet lang te wachten als wanneer de bediening op en neer moet lopen.

+ Wifi: gratis (persoonlijke code vragen bij receptie)

+ Ligging: tegenover een bakker, in een dorpje, niet veel te beleven verder.

- Er was geen lift, dus koffers moeten over de trap, 3 hoog was volgens mij de hoogste verdieping.

Gereisd met vrienden in juli 2018

kamers goed gerenoveerd. 3 verdiepingen,geen lift.Was een reis met veel ouderen, u begrijpt het probleem. Diner was zeer slecht,varkens hadden dat ook niet opgegeten.De bediening waren ze vergeten door te spoelen, zeer onbeschoft.Hetgeen wat er aan eten werd aangeboden werd op tafel gesmeten. Het leek wel een sjoelbak. Ik begrijp niet dat veel Nederlandse reisorganisaties daar een tussenstop maken. Reisburo'laat dit hotel a.u.b. voortaan links liggen.

Gereisd met vrienden in april 2018

Voor 1 nacht te doen

Saskia,
26-3-2018

Voor 1 nacht te doen, mits je goed trap kunt lopen. Wij waren met een bus, waarvan meerdere mensen moeite hadden met trap lopen en vooral met zware koffers. Het personeel van het hotel zal absoluut niet helpen.

De kamers waren prima, het eten was al beter als een paar jaar terug. Het personeel niet vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Slechte bedinging

Jaap en Mies,
4-5-2017

De kamers, waren netjes en schoon, dat ik een snoeppapiertje in miijn bed vond, laat ik maar aan het toeval over.

De bediening was ronduit schofterig, het eten werdt je bijna letterlijk voor gegooid, zonder dat daar bij gesproken werdt.

Bij het ophalen van de lege schaaltjes, werdt er gesproken, het mannelijke heerschap zei; hier! Daar mee bedoelde hij of we het even aan wilden geven.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor een nacht te doen

Harrie en Marijke
30-12-2016

Het was schoon en een goed bed.Maar wel personeel wat erg onvriendelijk was.

En het eten viel echt tegen!!!

Alles werd op een kar zeer onpersoonlijk binnen gebracht!!

Geen warm eten!!!!!!!!

Binnen een half uur waren drie gangen gereserveerd!!

En toen kwamen ze ook meteen de drankjes afrekenen!!

Erg onvriendelijk!!

Voor ons was het een echte vreet schuur!!!!

Gereisd met partner in december 2016

goed hotel voor doorreis overnachting.

Fritsl
21-9-2016

Alleen jammer dat er geen lift is. ruime kamers en goed ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2016

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Denkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.