Gasthof Post

Gasthof
Gasthof Post

41 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

kamers goed gerenoveerd. 3 verdiepingen,geen lift.Was een reis met veel ouderen, u begrijpt het probleem. Diner was zeer slecht,varkens hadden dat ook niet opgegeten.De bediening waren ze vergeten door te spoelen, zeer onbeschoft.Hetgeen wat er aan eten werd aangeboden werd op tafel gesmeten. Het leek wel een sjoelbak. Ik begrijp niet dat veel Nederlandse reisorganisaties daar een tussenstop maken. Reisburo'laat dit hotel a.u.b. voortaan links liggen.

Voor 1 nacht te doen

Saskia
26-3-2018

Voor 1 nacht te doen, mits je goed trap kunt lopen. Wij waren met een bus, waarvan meerdere mensen moeite hadden met trap lopen en vooral met zware koffers. Het personeel van het hotel zal absoluut niet helpen.

De kamers waren prima, het eten was al beter als een paar jaar terug. Het personeel niet vriendelijk.

Slechte bedinging

Jaap en Mies
4-5-2017

De kamers, waren netjes en schoon, dat ik een snoeppapiertje in miijn bed vond, laat ik maar aan het toeval over.

De bediening was ronduit schofterig, het eten werdt je bijna letterlijk voor gegooid, zonder dat daar bij gesproken werdt.

Bij het ophalen van de lege schaaltjes, werdt er gesproken, het mannelijke heerschap zei; hier! Daar mee bedoelde hij of we het even aan wilden geven.

Voor een nacht te doen

Harrie en Marijke
    30-12-2016

Het was schoon en een goed bed.Maar wel personeel wat erg onvriendelijk was.

En het eten viel echt tegen!!!

Alles werd op een kar zeer onpersoonlijk binnen gebracht!!

Geen warm eten!!!!!!!!

Binnen een half uur waren drie gangen gereserveerd!!

En toen kwamen ze ook meteen de drankjes afrekenen!!

Erg onvriendelijk!!

Voor ons was het een echte vreet schuur!!!!

Oude reviews (archief)

goed hotel voor doorreis overnachting.

Fritsl
    21-9-2016

Alleen jammer dat er geen lift is. ruime kamers en goed ontbijtbuffet.

Prima hotel voor doorreis

Deetje
    15-8-2016

Prima hotel om een nacht te slapen. Netjes ontvangen. Geen gebruik gemaakt van het diner i.v.m. late aankomst (na 21:00). Ontbijt was prima, verschillende broodjes, zoet en hartig beleg, yoghurt, koffie/thee, vruchtensappen. Tijdens het ontbijt ook vriendelijk personeel. Prima kamer. Het matras en kussens waren zacht waardoor je er in weg zakte. Of dit een minpunt is, is maar net wat je gewend bent. Wifi toegankelijk met code gratis verkrijgbaar bij de bar. Voldoende parkeerplekken voor de deur en achter het hotel. Dichtbij de autobahn, maar hier geen hinder van ondervonden.

Goed overnachtingshotel

N
    31-7-2016

Fijn hotel voor een overnachting onderweg. Prima kamers, enkele met balkon. Eten was goed.

Prima wifi.

sober

assink
    30-7-2016

Hotel is sober veel geluidsoverlast kerkklok.Bediening zeer onvriendelijk.

Niks mis mee voor een doorreis-overnachting

MartieHermien
    18-6-2016

Wij sliepen in het 'achtergebouw'. De kamers waren netjes en schoon. Het matras was goed, het kussen alleen veel te zacht. Beroepsmatig viel op dat er slechts 1 brandblusser per verdieping was, verstopt achter planten, geen (zichtbare) noodverlichting en ook geen vluchtweg(aanduiding). Helaas voor de ouderen onder ons ook geen lift. Het avondeten en ontbijt was niets mis mee.

Goed voor als je op doorreis bent.

Ad van Heeswijk
    26-9-2015

Wij moesten met de groep de nacht doorbrengen in het Gasthaus.

De kamers waren netjes, en de bedden waren prima.

Jammer dat geen lift aanwezig is.

Het ontbijt en diner waren goed verzorgd.

Het personeel bij het diner mag wel een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen.

Voor de rest was alles prima in orde.

We hebben een aantal aanbieders voor Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Denkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Post scoort een 6.01 uit 10 op basis van 41 reviews.