Kleine hotelsWeer vandaag13°-1°
7,9

8 reviews over Hotel Mozart-Stuben in het Nederlands

Prima voor redelijke prijs.

Danielle,
24-1-2018

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt voor overbrugging naar Oostenrijk.

Vriendelijke mensen en keurig verzorgd hotel!

Gereisd met partner in juli 2017

Zeker een aanrader als je op doorreis bent.

Met 4 personen
1-2-2016

Hadden een 4 persoon kamer geboekt kregen wel twee kamers met elk een eigen douche maar waren met een tussenpersoon verbonden. Het eten was goed het ontbijt was super te veel om op te noemen. Gaan het volgend jaar zeker terug. Hadden geen last van de snelweg.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Redelijk

Olaf
29-8-2015

Tijdens onze terugreis vanuit Italië hebben we hier geslapen voor 1 nacht. De ligging is helemaal top. Direct aan de snelweg, zonder daar last van te hebben 's nachts. Het ligt in een klein dorpje met nog wat pensions en hotels en verder niet zoveel. Ideaal wanneer je op doorreis bent. Het hotel zelf is gedateerd. Wi-Fi is aanwezig maar traag en lastig te regelen. Erg omslachtig ook. Het hotel ruikt muf en oud. Bedden waren zeer goed. Eten (diner en ontbijt) is prima en de bediening ook. Volgend jaar zoeken we een andere locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Erg matig, vergane glorie

Roger
8-10-2014

2 dagen verbleven wegens zaken. Ligging is prima maar rustig, vlakbij de snelweg. Service is ok, beetje nonchalant. Het ontbijt is prima, het avondeten (Duitse keuken) veel te zoutig. Kamers zijn een beetje oud en muf. Ook niet echt schoon. WIFI is kosteloos maar een omslachtig inlogsysteem. Al met al geen aanrader.

Gereisd zakelijk in oktober 2014

Prima hotel voor een tussenstop

Tino
6-3-2013

Prima netjes en schoon hotel. Wij hebben 1 nacht overnacht in dit hotel omdat we op doorreis waren. Ik had van tevoren contact gezocht om aan te geven dat we laat aan zouden komen. Er was iemand van de receptie aanwezig op dat late tijdstip

Gereisd met vrienden in februari 2013

Op de terugweg uit italie met onze busreis hebben

we hier nog een gezellige avond gehad.

Het ontbijt was ook goed en uitgebreid.

Gereisd met vrienden in juni 2012

prima

kim
21-6-2011

Prima hotel om te overnachten.

1 nadeel als je gaat douchen en je let niet goed op dan staat je hele badkamer onder water.

Gereisd met partner in september 2010

prima hotel

reinout
27-9-2010

We hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze terugreis vanuit Italie naar huis. Een prima hotel, vlakbij de afrit van de snelweg. Goeie ruime kamers, goed eten (zowel diner als ontbijt goed verzorgd).

Gereisd met partner in september 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Mozart-Stuben voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mozart-Stuben in Denkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mozart-Stuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.