Reviews over Denkendorf

Personeel OK, kamer schoon, gebrek lift minpunt.

Hennie,
    24-8-2018

Ik was op vakantie naar Kroatië en na het boeken van de reis bleek ik in dit hotel te moeten ovenachten op de heen- en terugreis. Grote schrik, want er was geen lift.

Met invalide knie kreeg ik een kamer op 3 hoog, wat hier eigenlijk 3,5 half hoog bleek. Door het googelen op internet wist ik inmiddels dat er geen lift was. Dus een overnachtingstas klaar gemaakt, zodat ik geen zware koffer omhoog moest sjouwen.

Mijn kamer was WEL schoon.

Voor onze aankomst had de buschauffeur in de bus verteld dat al het personeel in dit hotel een geestelijke beperking had. En dat deze mensen van slag raakten als het ineens te druk werd.

Op de heenweg geen probleem. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Op de terugweg kwamen er 2 bussen van mijn reisorganisatie tegelijk aan. En dus werd het TE druk en zorgde dit voor stress bij het personeel.

Maar ik had toch diep respect voor die mensen.

Goed voor kort verblijf

DC,
    19-7-2018

+ Kamers: schoon en netjes.

+ Ontbijt: ruime keuze en vers.

+ Bar en terras bij hotel.

+ Diner: goed, wel iets gezouten, wij hadden een 3-gangendiner met busreis. Diner werd opgediend vanuit een karretje, maar dan hoef je wel niet lang te wachten als wanneer de bediening op en neer moet lopen.

+ Wifi: gratis (persoonlijke code vragen bij receptie)

+ Ligging: tegenover een bakker, in een dorpje, niet veel te beleven verder.

- Er was geen lift, dus koffers moeten over de trap, 3 hoog was volgens mij de hoogste verdieping.

Prima voor redelijke prijs.

Danielle,
    24-1-2018

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt voor overbrugging naar Oostenrijk.

Vriendelijke mensen en keurig verzorgd hotel!

Prima voor een overnachting

E.N.van der Wall,
    27-1-2017

Wij waren een beetje geschrokken van alle negatieve beoordelingen, maar we hebben het prima gehad. Kamer was eenvoudig maar netjes en schoon. Lekker gegeten avonds voor weinig geld. Het ontbijt was uitgebreid, geen buffet want we waren de enige gasten, de broodjes die we niet hadden opgegeten moesten we meenemen voor onderweg, stel dat we in de file zouden staan, er werd voor aluminiumfolie gezorgd, heel zorgzaam allemaal!

goed hotel voor doorreis overnachting.

Fritsl,
    21-9-2016

Alleen jammer dat er geen lift is. ruime kamers en goed ontbijtbuffet.

Denkendorf scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews