Hotel Landgasthof Zwickl

Laatste review

Perfecte gasthof.

Dora,
22-10-2017

Met de groepreis hebben we 2 keer overnachting gehad. In landelijke stijl gasthof wat wij persoonlijk prettig vinden. Schone, ruime, niet koude kamer en nette badkamer, alles goed functioneert . Je moet eigen zeep en shampoo meenemen, handdoeken zijn aanwezig. Bedden comfortabel . Ontbijt vers en zeer goed, avondeten lekker en royaal. Zeer goede indruk.

3 reviews over Hotel Landgasthof Zwickl in het Nederlands

Perfecte gasthof.

Dora,
22-10-2017

mooi doorreishotel

Hans45
4-11-2016

Ruime schoenkamer en badkamer

op de heenreis in hoofd gebouw op terugreis in dependance

Dependance heeft voorkeur

Vriendelijke mensen

Diner en ontbijt simpel maar goede kwaliteit

geen koelkast-zeep-shampoo-fohn

Geen lift

TV moeilijk te bedienen

Vlakbij snelweg

In plaatje en omgeving weinig te doen

Goed doorreishotel

hans45
14-10-2016

Op heenreis in hoofdgebouw

Ruime grote kamer simpel ingericht maar schoon

Evenals badkamer

Geen zeepje of shampoo aanwezig geen lift geen koelkast

Moeilijk werkende TV

Eten Eenvoudig maar meer dan voldoende evenals ontbijt

Personeel vriendelijk

Omgeving niets te doen of bijzondere natuur of cultuur

Op terugweg in dependance geslapen

Voorzieningen als eerder omschreven

Wel mooiere kamer en badkamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Zwickl in Deggendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Zwickl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.