Hotel Höttl

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Hotel Höttl
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Höttl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Höttl in het Nederlands

Uitstekend Duits Gasthof!

Roadrunner
19-8-2012

Onderweg naar onze vakantiebestemming hebben we voor Höttl gekozen om te overnachten. Dit op basis van goede eerder ervaringen in een wat langer verblijf in 2011. Wederom voldeed Höttl aan onze verwachtingen. Aanrader voor iedereen die een goed Duits gasthof zoekt in deze streek.

Pluspunten: + service: er was al ruimte gemaakt voor ons meegebrachte kinderbedje. + gratis wlan. + biergarten en goed restaurant met lekker "Bayerisch" eten. + ligging aan een fraai plein in Deggendorf. + Ruime verzorgde kamers. + prijs/kwaliteit verhouding.

Aandachtspunten: - kussens op het bed waren dun/slap. - parkeren achter het hotel is heel erg krap. - ontbijt wordt slecht bijgevuld, maar is wel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Eigenlijk niet verkeerd, jammer van de missers

Roadrunner
2-6-2011

Eind april een aantal dagen met vakantie in dit hotel verbleven

Pluspunten: + ruime en schone kamer + fijne douche + snel en gratis wlan + ligging in het centrum + uitstekend restaurant met goed bier

Minpunten: - zeer krappe parkeerplaats (en betaald) - werd op de laatste vakantiedag uit bed gebeld om 7:00 om de auto te verplaatsen, omdat iemand anders verkeerd geparkeerd had en onvindbaar was. - ontbijt slecht aangevuld - door de vele zakelijke gasten is het ontbijt na 8:00 eigenlijk op.

Gereisd Met partner in april 2011

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

• AdresLuitpoldplatz 22 94469(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Höttl in Deggendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Höttl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.