Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag26°15°
9,5

8 reviews over Hotel Waldhotel Heppe in het Nederlands

Lekker zwemmen in mooi hotel in het bos

Wieteke
13-7-2019

Heel goed hotel op mooie locatie in het bos. Wij hadden een extreem grote kamer (denk dat ik nog nooit in zo’n grote kamer heb geslapen), nieuw, luxe uitgevoerd, met twee aparte slaapkamers. Onze kinderen waren er zo blij mee dat ze er wilden blijven wonen en dat had makkelijk gekund :-)

We vonden de mensen heel vriendelijk en het zwembad dient ook een speciale vermelding te krijgen; groot en heerlijk warm!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

supper verblijf

Paul Baeyens
5-5-2019

prima familiaal hotel gelegen in een bosrijke omgeving.vriendelijk personeel op alle punten ( bediening -- poetsen - keukenpersoneel )lekker eten met of zonder kaart (HP )mooi ontbijt steeds verrassende en nieuwe wandelingen te ontdekken in de ruime omgeving, te veel om hier neer te pennen. zien is geloven

Gereisd Met partner in april 2019

zalige vakantie

Paul Baeyens
23-9-2018

een rustig hotel ideaal voor wandelaars , goede keuken en vriendelijk personeel, afgelegen en een uitgebreid wandelnet in de buurt

Gereisd Met partner in september 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel Heppe voor je op een rij gezet:

Superior kamer geboekt en superior was het

kinkymen100
27-6-2016

De Superior Tweepersoonskamer geboekt en superior was het. Mooie nieuwe kamer van 50m2 met luxe badkamer, groot kingsize bed, zithoek, openhaard, minbar en badjas voor de wellness. Verder een 10m2 balkon op het zuiden met zitje en 2 ligstoelen. 100% relaxen.

Ook het avondeten bood een goede prijs/kwaliteitverhouding in een echt duits ingericht restaurant.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Ideale tussenstop

stijn lybeert
2-8-2014

Op weg naar Tsjechië hebben we met de 2 kinderen halt gehouden bij het Waldhotel in Dammbach. Het hotel heeft een sublieme ligging in de bossen. Het zwembad was voor de kinderen na een dagje autorijden een zeer aangename afkoeling. We namen de familiekamer waar de kinderen een eigen kamer hadden. Het eten was typisch Duits en meer dan voldoende. Na een uitgebreid ontbijtbuffet waren we helemaal klaar om het tweede deel van onze route aan te vatten. Doordat we online hadden geboekt hebben we voor dit alles een correcte prijs betaald.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

neem niet de familiekamer

carla_amsterdam
10-12-2012

t hotel ligt prachtig en eten is ook best prima. echter de familiekamer ligt onder het restaurant en slapen is er s nachts niet bij. wij waren er tijdens een besloten feestje en ik zou t niemand aanraden.

nieuwe gedeelte is wellicht beter. verbouwing ook nog in volle gang en men ruimt bouwmaterialen niet op...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig familiehotel

R. Weyts
31-7-2010

Gelegen op het einde van een 2,5 km lange weg. Heel rustig in de bossen. Weliswaar een ouder publiek, maar voor de levensgenieters en de wandelaars een perfecte bestemming. Na een stevige wandeling is het lekker warme zwembad (13x8m) deugddoend. Het ontbijtbuffet is perfect in orde. Omelet wordt er op verzoek onmiddellijk klaargemaakt. Verser kan niet. het overgrote deel van de ingredienten is van eigen makelij. Voor het avondeten aten wij à la carte : snel, lekker en niet te duur (enorme porties). Vooral de huisgemaakt taart is een must. Heel vriendelijke sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 31 2010 16:05:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kwaliteit word ieder jaar iets minder

Henk
14-3-2010

Was een gezellig en goed hotel, echter ieder jaar gaat er iets van de kwaliteit af. Zoals het meubilear in de kamers is nu aan vervanging toe, de vloerbedekking zit vol vlekken die er niet meer uitgaan schoonhouden van de kamers mag beter. Kwaliteit van ontbijd is uitstekend, daar in tegen het diner was minder als voorgaande jaren hoeveelheid is ruim voldoende maar zou stukken beter kunnen, zoals voorgaande jaren. Zwembad mag meer worden gezuiverd, hierop is in het geheel geen controle meer, menige keren meegemaakt dat het water stonk, dit betekend dat er teveel bacterien in het water zitten, als je hierover begint tegen de hotel eigenaar wordt er niet gelijk op gereageerd komt morgen wel, zelf zwem ik niet was het commentaar. maar wel gaan ieder jaar de prijzen omhoog, verblijf halfpension per persoon is nu 50,00 euro, Dit staat niet meer tot verhouding met wat men er voor krijgt.

Gereisd Met partner in augustus 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Heppe in Dammbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Heppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.