Camping Maintal

Camping Maintal

2 reviews over Camping Maintal in het Nederlands

Geweldige camping voor elk wat wils.

Riet en Henk Wielink Deventer
27-5-2013

Deze camping is uitstekend geschikt voor fietsers,luie mensen,zwemliefhebbers,wandelaars,bourgondieërs en gezelligheidsdieren. De stammtisch,die midden in de biergarden staat, is ongetwijfeld de gezelligste van de omgeving. Tussen Wertheim en Miltenberg is de main op haar mooist. De regiotrein komt bijna langs de voordeur en ook de fiets kan erin. Kort samengevat een prachtige plek voor een zorgeloze vakantie.Wij komen zeker terug!!

Simpel maar netjes

Bertusv
6-8-2011

Camping Maintal in Collenberg is een eenvoudige, camping met Biergarten/restaurant (ma/di gesloten).

Plaatsen zijn ruim, voorzien van water, riolering en elektra aansluiting.

Ondergrond klei-achtig begroeid met gras.

De camping is gesitueerd langs de Main, met botenhelling.

Verse broodjes s morgens in supermarkt (5 min lopen)'.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maintal in Collenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maintal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.