Gasthof zur Post Oberwirt

GasthofWeer vandaag28°13°

We hebben een aantal aanbieders voor zur Post Oberwirt voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof zur Post Oberwirt in het Nederlands

Prima gasthof!

Hanneke
10-9-2009

Gasthof met een leuk terras en vriendelijk personeel. Kamer zag er goed uit: schoon en best ruim. De vloer kraakte, verder was er niets op aan te merken. Schone badkamer met ruime douche. Goed ontbijt. Gasthof ligt aan de weg naar de Chiemsee. Chiemsee is ongeveer 5 minuten lopen vanaf het gasthof. Je kan daar zwemmen, op het terras zitten, wandelen. Leuke omgeving! Winkeltjes in de buurt. Wij hadden een prettig verblijf bij gasthof Oberwirt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof zur Post Oberwirt in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof zur Post Oberwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof zur Post Oberwirt scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.