Camping Sport Ecke

Camping Sport Ecke
6,3

10 reviews over Camping Sport Ecke in het Nederlands

Leuk voor een paar nachten

nadine
4-9-2016

We zijn hier drie nachten gebleven.

Camping ligt direct aan het meer en aan een drukke weg. Van de weg 's nachts geen last gehad trouwens. Beheerder kan uit de hoogte doen.

We hadden het na twee dagen wel gezien. We zijn een dagje naar de eilanden in de Chiemsee geweest en hebben een wandeling gemaakt naar het natuurgebied bij de camping. Verder niks boeiends in de directe omgeving.

Sanitair is matig. Douches zijn warm maar de douchekop is laag en er zit schimmel in. Er zijn maar drie douches en 12 wastafels... De afwasgelegenheid zit verstopt achter een deur en is erg klein.

Geen eetgelegenheid, wel broodjesservice.

Er staat een zandbak en een wipkip voor de kinderen.

nooit meer

peter elian
11-8-2016

kleine camping met vaste bewoners, de plaats die we kregen was klein en niet schoon. De eigenaar erg onverschillig en onvriendelijk.

Sanitair is oud en de toiletten zijn erg smerig en stinken. Container voor afval staat naast de toiletruimte en stikt van de vliegen.

Zijn 1 nacht gebleven en smorgens om 8 uur weer snel vertrokken en weg van deze onvriendelijk en vieze camping.

Omdat het stil was, begin april, konden we hier direct aan het water staan. Met de wisselende weersomstandigheden was dat geweldig. Wat een uitzicht over het water. De camping was goed, het sanitair redelijk. Prima gelegen voor een mooie wandeling naar het natuurgebied Mündung der Tiroler Achen. 16A stroom, wifi en douches gratis.

Camping direct aan de Chiemsee, echter aan een zeer drukke doorgaande weg. Plaatsen aan het meer (veelal) voor vasten gasten. Beheerder(s) zijn nors en onvriendelijk. De campinggasten zijn beduidend vriendelijker. Een waslijst met regels hangt opgehangen bij de wasruimtes en varieert van middag en avondrust tijden tot geen steentjes in het meer gooien. Wifi alleen beschikbaar op het terras, waar 's avonds dan ook de halve camping zijn mail zit op te halen. Beheerders hebben honden die de receptie ruimte geen goed doen. Sanitair en afwasruimte niet meer van deze tijd. Wel broodjesservice. Geen restaurant, wel schommels en een klein kinderspeelplaats.

Prima camping

henk
18-5-2015

Nette camping met mooie plaatsen, ook voor acsi-leden. Plaatsen aan het water zijn alleen voor klanten die meer betalen, dus niet voor acsi. Prachtig uitzicht over het meer. Toiletten en doucheruimten zijn keurig. Redelijk wat vaste plaatsen, maar die zijn allemaal netjes. We zouden hier één nacht blijven, maar hebben er een extra dag aan toegevoegd.

Camping is rustig, Honden zijn niet toegestaan! Provinciale weg die vlak langs de camping loopt is niet echt storend. Vriendelijk personeel.

"Geweldig. komen zeker weer."

F. van de Velden
25-6-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon sanitair en camping is goed verzorgd. Prijs / kwaliteid is goed.

Zijn hier noodgedwongen twee nachten gebleven, omdat we Salzburg wilden bezoeken, en er geen andere camping in de buurt vrij was. Kregen een zeer kleine plaats toegewezen, zo klein dat we zelfs n kleine luifel niet konden uitzetten, zonder de luifel vd buren te raken. Geen privacy mogelijk, vanwege op elkaars lip zitten. Sanitair dames redelijk, sanitair heren Vies. Afwasmogelijkheden niet meer van deze tijd, chemisch toilet stortplaats geen mogelijkheid om om te spoelen. Op camping voor onze caravan stortplaats oud hout/pallets. Drukke weg langs camping, veel lawaai. Typisch n camping waar zoveel mogelijk klanten binnenhalen, en zo weinig mogelijk faciliteren. Jammer, want de locatie zou heel mooi kunnen zijn, maar dan wel met wat meer inzet/zorg!!!!

Wij gaan hier niet meer heen!!!!!

Nette camping wel wat aan de prijs

henri
27-8-2013

Deze camping gebruikt als tussenstop. Leuke omgeving, waar je als nl niet snel boekt. Dus verrassing! Nette ontvangst en keurige plek. Lekker zwemmen in helder water.

Camping ligt prachtig aan de Chiemsee, er ligt een grindstrand langs vrijwel de gehele camping. De plaatsen direct aan het water worden bijna allemaal bezet door vaste kampeerders maar ook op de tweede rij sta je prima. Het sanitair was redelijk schoon en netjes.

Wel s'nachts last van steekmuggen.

De naastgelegen provinciale weg met veel vrachtverkeer verstoorde onze nachtrust al in de vroege morgen, dus hielden wij het na 1 nacht voor gezien.

de camping ligt aan een door gaande weg naar het plaatsje Chieming,

de camping ligt pal aan het water en het uit zicht is echt geweldig,

de staat van het sanitair was bij de dames prima voor 1 nacht maar voor de heren was het niet aan te raden om daar naar het toilet te gaan, het stonk er naar urine en niet zon klein beetje ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sport Ecke in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sport Ecke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sport Ecke scoort een 6.29 uit 10 op basis van 15 reviews.