6 reviews over Camping Seehäusl in het Nederlands

netjes

Sylvia
26-7-2016

nette camping aan een mooi meer. de eigenaar vond ik niet heel vriendelijk. restaurant was wel goed.

Kleine volle camping super vriendelijke beheerder

w. De vente
28-7-2015

Klein vol en muggen. Moeilijk te bereiken. Prima sanitair goed restaurant. Prachtig aan het meer gelegen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Dit nooit meer

Bosch
16-6-2014

Seehausl is totaal niet geschikt voor overnachting laat staan om er enkele weken te blijven. Het een beetje caravan is geen plaats. De fotos zijn geweldig maar de werkelijk is anders

Gereisd Met partner in mei 2014

Geweldig. komen zeker weer.

Eduard
7-5-2013

Geweldige camping, klein maar fijn, bijzonder vriendelike leing, Harry is een geweldige man en zeer behulpzaam. Zijn vrouw Martine geeft leing in het restaurant en doet zeer haar best, heel goed gegeten, camping ligt fantastisch aan het water, een klein min puntje is dat de oprijlaan naar de camping voorzien is van vele oude bomen, het pas is zeer smal en je moet echt heel erg goed opletten dat je ern niet tegenaan rijdt, op de camping aangekomen wordt je direct verder geholpen door Harry die met een kleine tracktor je caravan op je plaats zet. We hebben hier 2 dagen gestaan, geweldig, en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2013

vriendelijkste campingbaas ooit

Vinckier
2-9-2012

Deze camping was voor mij een openbaring. Heb deze slechts als doorreiscamping gebruikt en slechts 2 dagen gebleven. Harry, de campingbaas was de vriendelijkste en behulpzaamste uitbater die ik ooit ben tegengekomen. Deze kleine camping ligt vlak aan het meer, heeft modern sanitair (misschien wat weinig douches) dat steeds zeer proper is. Bovendien heeft deze camping ook nog eens een schitterend restaurant. Omgeving leent zich uitstekend om te fietsen of te wandelen, maar als je 's avonds nog eens een uitstapje wil maken ligt deze camping wel wat afgelegen

Gereisd Met partner in augustus 2012

Super camping

Lammert Schoonewille
10-8-2012

Hele mooie, kleine, camping, direct aan de Chiemsee. De eigenaar een super vriendelijke man, de gehele tijd in de weer en doet alles om het zijn gasten naar de zin te maken. De camping heeft een eigen strandje en een eigen aanlegsteiger. Aan de steiger liggen waterfietsen die gratis gebruikt mogen worden. Mooie ruime plekken. Wij zijn slechts 1 nacht hier geweest omdat we op doorreis waren, maar het is zeker de moeite waard om hier langer te blijven. Beetje vreemd vond ik echter wel dat het restaurant de maandag en dinsdag dicht is in verband met "feiertag". Wij waren er van zondag op maandag en hebben nog even gebruik kunnen maken van het restaurant. Goed en lekker eten en zeer betaalbaar, net als overigens de camping zelf. Ook honden zijn van harte welkom en er is zelfs een apart stukje "strand" waar honden het water in kunnen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seehäusl in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seehäusl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.