6,9

3 reviews over Camping Möwenplatz Chiemsee in het Nederlands

eerste en laatste keer

jan_en_tony
1-7-2016

Mooi aan het meer gelegen camping met plaatsen direct aan het water, alleen jammer dat je verplicht met je caravan dwars op het meer moet staan omdat volgens de beheerder alle campers ook zo staan. Begrijp de waanzin niet, temeer om dat we met een kleine caravan, aan voor en achterzijde ruim voldoende ruimte zouden overhouden. Nu zit je gedwongen tegen de hoge zijkant van een camper aan te kijken. Tevens moet ondanks voldoende ruime de auto op een aparte parkeerstrook aan de overzijde van het pad staan. Weer een echte Duitse camping met een overvloed aan onzinnige regels met overal bordjes met onvriendelijke opmerkingen over het gebruik van de voorzieningen. Gratis wifi alleen in 3 dagen slechts 5 min signaal, kost niets en je hebt ook niets . Een camping waar we niets snel terug zullen keren.

Gereisd met partner in april 2016

Met Acsi kaart prima betaalbaar. Gratis wifi bij receptie. Ligging is prachtig direct aan de Chiemsee, alleen bij vertrek heeft men een erg steile oprit naar een zeer drukke weg. De hulp van de campingbaas is dan ook zeer welkom.

Gereisd met partner in mei 2014

Direkt aan de Chiemsee gelegen

noname
15-6-2012

Hier overnacht op een Acsi kaart voor 16 Euro per nacht; Ligt direct aan de Chiemsee. Voor invaliden niet geschikt. Bij de receptie zou een wifi punt zijn, helaas kreeg inzender het internet op de laptop niet aan de praat.

Op 500 meter afstand is er een eetgelegenheid. Op de camping zelf een Imbiss (buffet voor broodjes etc.) Prachtige locatie direct aan de Chiemsee, alleen ligt er wel een vrij drukke weg naast. Het uitrijden met b.v. caravan is gevaarlijk, doordat je op een steile helling moet wachten eer je de weg op kunt rijden.

Gereisd met partner in juni 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Möwenplatz Chiemsee in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Möwenplatz Chiemsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.