Gasthof Landgasthof Goriwirt

GasthofWeer vandaag26°12°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Goriwirt voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Landgasthof Goriwirt in het Nederlands

Mooi en net gasthof

Hanneke
10-9-2009

Gasthof Goriwirt is een mooi gasthof. Beneden was het op het leuke, moderne manier ingericht. Onze kamer was heel netjes: alles was schoon en er lagen snoepjes op het bed ter verwelkoming. Het was geen hele ruime kamer, maar dat vonden wij geen probleem. De badkamer was echt brandschoon. Wij denken dat de badkamer nog hartstikke nieuw was. Het ontbijt was goed, in een mooie ruimte. Vriendelijk personeel. Op het terras van het hotel hebben we lekker gegeten. Bediening tijdens het eten was niet super, maar zeker ook niet slecht. Tegenover het gasthof is een Liddl. Het gasthof ligt in een landelijke omgeving. Het is 5 a 10 minuten rijden naar de Chiemsee in het plaatsje Chieming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Goriwirt in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Goriwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Goriwirt scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.