Hotel Gut Ising

Hotel Gut Ising
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Gut Ising voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gut Ising in het Nederlands

Gut Ising - doen!

Fiona van den Bergh
26-7-2010

Sinds 2002 zijn wij trouwe bezoekers van hotel Gut Ising in Chieming. Het hotel is niet een standaard hotel: het zijn meerdere gebouwen, een manage, een golfclub, een pizzeria, een poloveld en een groot omliggend terrein waar je prachtig kunt wandelen. Dit complex beslaat een compleet dorp.

De omgeving is prachtig: vlakbij de Chiemsee gelegen biedt het veel mogelijkheden voor uitstapjes. Op het water, maar ook de omliggende dorpjes zijn de moeite van een bezoek waard.

Iedere aankomst is het weer een gevoel van thuiskomen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en ook voor kinderen is het hier één groot feest.

Het eten en drinken is uitstekend: met het overvloedige ontbijtbuffet kun je al een hele dag toe.

Gut Ising - doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gut Ising in Chieming, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gut Ising zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gut Ising scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.