Pension Raitenhaslach Klostergasthof

Pension Raitenhaslach Klostergasthof

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag24°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Raitenhaslach Klostergasthof voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Raitenhaslach Klostergasthof in het Nederlands

Lekker eten

folieske
21-8-2010

Wij hebben het restaurant / herberg bezocht en appelstrudel gegeten. Was lekker. Het personeel is uiterst vriendelijk. Er is ook een terras buiten. Eveneens hotel.

Gereisd Met partner in Tue Aug 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

• AdresRaitenhaslach 9 84489(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Raitenhaslach Klostergasthof in Burghausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Raitenhaslach Klostergasthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.