Hotel Glöcklhofer

Hotel Glöcklhofer
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Glöcklhofer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Glöcklhofer in het Nederlands

Prima hotel

c.hendrikx
23-7-2013

Aan de rand van de stad, vlakbij de burcht. Grote,moderne kamers van alle gemak voorzien. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeren kosteloos voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glöcklhofer in Burghausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glöcklhofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glöcklhofer scoort een 9.07 uit 10 op basis van 144 reviews.