Pension Krone

8,4

10 reviews over Pension Krone in het Nederlands

Margriet,
3-2-2018

Wij zijn hier geweest op doorreis naar Oostenrijk dit is heel goed bevallen nette kamer en goed ontbijt

Echt goed hotel voor door/terugreis Oostenrijk

Marieke,
17-11-2017

Goede kamer (familie, 2 slaapkamers) en erg lekker eten. Eigenaar heel vriendelijk en niets is te veel. Geen luxe maar prima kamers. Voor herhaling vatbaar. In januari gaan we weer.

het gasthaus is wat gedateerd maar keurig schoon

Nico Tenniglo
1-5-2016

het eten en drinken is geweldig voor een klein preisje

We hebben een aantal aanbieders voor Krone voor je op een rij gezet:

Voor de tweede keer op doorreis hier overnacht. Familiekamer is met twee kinderen ideaal - allebei een eigen kamer maar achter één 'voordeur'. Eenvoudig maar goed. Erg aardige gastheer en lekker eten. Wij komen hier zeker terug.

Wij hebben hier één nacht geslapen op doorreis naar Oostenrijk (wintersport). Met onze twee dochters hadden we een familiekamer, ideaal: twee aparte slaapkamers, verbonden door een gangetje, met gezamenlijk douche en toilet. Vrij eenvoudig, maar prima bedden, goed te verwarmen.

Mijn schoonouders hadden een kamer voor twee personen, was ook goed. Aardige mensen, lekker eten, schilderachtig dorpje. Gunstig gelegen t.o.v. A3.

goede keuze voor stopover!

Dennis Uijen
6-5-2013

Prijs / kwaliteitverhouding is goed. Zeer persoonlijke sfeer. Heel vriendelijke ontvangst. Avondeten en ontbijt super! Gasthof ligt niet ver van de snelweg 3 af, ongeveer 4 kilometer, daarom ook perfecte ligging.

een fantastiche gasthof

Fam v.d.Berg-Harmsen
14-8-2011

pension Krone is een super goed gasthof goede vriendelijke eigenaar en

een goede ligging naar het zuiden.

Echt een aanrader!!

A. Prins
2-8-2011

Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige schrijvers; we hebben het enorm naar onze zin gehad en zijn door de zeer vriendelijke eigenaar in de watten gelegd.

Kortom in 1 woord geweldig!!!

Gastvrije eigenaar

henk en ria
24-6-2010

Een echt plattelandsgasthof met zeer vriendelijk behulpzaam personeel, een goed ontbijt en een goede burgelijk maaltijd. Een prima onderkomen voor een overnachting op weg naar het zuiden. Het gasthof heeft ook familiekamers. De prijzen zijn erg gunstig.

prima de luxe!

gerritsen h
7-6-2010

alles klopt! helaas niets te klagen!(hollander)de kamers goed, het eten prima! vriendelijke mensen!een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Krone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Krone in Burghaslach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.