Gasthof Adler

1 review over Gasthof Adler in het Nederlands

Echt Duits: gastvrij/kindvriendelijk/betaalbaar

mariette blankevoort
28-8-2010

Echt Duits gasthof: kindvriendelijk/gastvrij/betaalbare kamers én op nog geen 10 minuten afstand van Legoland! Je kunt hier heerlijk eten (eigen slachterij) voor weinig geld.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

Nog geen informatie beschikbaar over Gasthof Adler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adler in Burgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.