Reviews over Buching

We hebben een geweldige week gehad.

Esther en Albert Schrijver,
    6-3-2016

Het hotel is een prima lokatie om de omgeving te bekijken. Je kan ook snel naar Oostenrijk,mocht er in Beieren geen sneeuw zijn.

Geweldig de Koningskaart zeker ook voor de skilift in Reutte.

Kamer goed en schoon,ontbijt geweldig ,diner smakelijk heerlijke wijn.

Vriendelijk personeel.

Kortom een heerlijk hotel en zeker een aanrader.

Prima hotel

Brenda,
    1-3-2016

Wij hadden voor de wintersport 2 kamers geboekt. We weten niet of het door de periode kwam, het was toch echt krokusvakantie, maar er zaten bijna alleen maar 65 plussers. Iets meer afwisseling in de leeftijd zorgt voor wat meer sfeer.

De kamers zijn netjes, en iedere dag wordt het bed opgemaakt en schoongemaakt, heerlijk!

Het ontbijtbuffet is meer dan uitgebreid. Erg goed zelfs. Het avondeten was 'basic' en veel. Soep, pasta, vlees en aardappelen. Je zal er zeker niet verhongeren, maar op de een of andere manier keken we nooit uit naar het avondeten. Daarom twee keer uiteten geweest in Fussen.

Bij de boeking zat een Königscard, waarmee je bijna in ieder skigebied rondom het hotel (OS en DL), 3 uur gratis kan skiën, dat was fantastisch. Zo hebben we het hele skigebied ontdekt, echt superleuk. Stadje Fussen is een aanrader.

Verder zaten we in een goede periode, veel sneeuw en veel zon! Het gebied is dus leuk, maar het hotel zouden we niet snel weer boeken.

Een zeer goed hotel!

L. Köpp,
    29-2-2016

Een zeer goed hotel met in alle opzichten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een uitgebreid ontbijtbuffet met naast datgene wat er dagelijks wordt geboden, iedere dag weer andere lekkere hapjes erbij. Ook het 4-gangendiner dat bij ons arrangement hoorde was erg lekker, vers en veelzijdig.

Wij hadden een kamer in de dependance, maar er is een verbindingsgang met het hoofdgebouw. Een fijne, gezellige en schone kamer, waar we ons direct thuis voelden. Het zijn de kleine dingen, die het doen en die aangeven, dat er zorg en aandacht wordt besteed aan het geheel, bijv. de kleine "Welterusten" snoepjes op het hoofdkussen, de mooie spreuk op de muur....

Wat omgeving betreft ligt het hotel prachtig! Vlakbij het mooie stadje Fussen en de 2 mooie Konings kastelen, o.a. Neuschwanstein. Kabelbanen en liften, om de bergen in te gaan, o.a. de Zugspitze, wandelroutes, enz. Voor ons was er genoeg te doen, naast het genieten van de sneeuw!

Fantastisch hotel

johannes_dijkstra56,
    29-7-2013

Ruime, nette kamers. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Komen zeker nog eens terug

camping bannwalsee Een hele mooi camping gelegen aan een

Fam bruinsma,
    23-7-2007

camping bannwalsee

Een hele mooi camping gelegen aan een groot meer en achter de camping prachtige bergen .. mooie wandel en fiets route mooie dorpjes zoals fussen nog geen 10 km van oostenrijk

Op de camping veel te doen voor kinderen en volwassenen een klein winkeltje met elke dag verse broodjes goed onderhouden toiletgebouwen met wasmachine drogen afwasmachine

De camping plaatsen zijn groot de grond is wel erg hard en met kiezelsten dus goeie haringen en en hamer meenemen

Wij komen er zeker nog een keer terug

Buching scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews