Pension Garni Demmel

Pension
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Demmel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Garni Demmel in het Nederlands

aardig personeel, ruime kamer.

Ligt op de route naar de wintersport.

Jammer dat de bedden hard zijn, spleet in het midden en de kussens heel dun. Verder rumoerige landgenoten naast ons. Hier zij volgens mij de eigenaar laat op de avond wel wat van.

Ontbijt was wat karig.

Op enkele minuten reisafstand is o.a een pizzeria.

Verder erg vriendelijke mensen, maar met alle minpunten vond ik het wel aan de dure kant.

Rustig pension voor doorreis

Joost
31-7-2010

De familiekamer (soort appartement) was ideaal voor onze doorreis. Het pension biedt verder geen faciliteiten en ligt buiten het dorp. Lekker rustig, maar je hebt wel de auto nodig om naar het centrum te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Garni Demmel in Bruckmühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Garni Demmel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Garni Demmel scoort een 7.2 uit 10 op basis van 2 reviews.