Camping See Günztal

Camping See Günztal
7,8

7 reviews over Camping See Günztal in het Nederlands

Met oudere kinderen

Veel vaste staanplaatsen / simpel qua opzet.

Familie met caravan en 1 kind
5-8-2017

De entree van de camping doet nog steeds eenvoudig - enigszins verouderd - aan. Vriendelijk wordt je te woord gestaan door de campingeigenaren. Plekje dat wij toegewezen kregen lag aan het straatje direct aan het meer. Dit was een goede plek. Sanitair was in zeker in orde. Lekkere douches. Het zwemmen in het meertje gaf een aangename verkoeling. Broodjes 's ochtends is een fijne luxe. Ga je naar Legoland dan is dat vanuit deze camping goed aan te rijden (circa 30 min.). Verblijf op de camping was 2 nachten.

Prima camping

Annet
2-10-2016

Wij hadden medium trekkershut. Deze is zonder douche maar douchen in het grote sanitair gebouw is prima. Schoon en heerlijk warm water. Het bed beneden is groot. Ruimte boven is wat benauwd omdat de ruimte recht onder het dak beperkt is. Zwemmen in het meer was prima. Wel koude onderstromen. Er is een surfschool op de camping je kunt hier ook suppen. Elke dag verse broodjes mits van te voren besteld. Maar in een half uurtje wandel je ook naar de bakker in het dorpje. Mooie omgeving. Augsburg is mooie stad. Waldsteigern in Wallenhausen. Ulm en Memmingen zijn ook leuke stadjes. In Krumbach op 5 autominuten is een supermarkt. Ook leuk plaatsje.

Simpele camping maar netjes.

Ivo
3-9-2016

Entree van de camping ziet er wat vervallen uit. Restaurantje is niet heel veel. Personeel is aardig en behulpzaam. Mijn vrouw heeft met 2 kinderen in kleine trekkershut geslapen en ikzelf met de 2 andere in een tent. Direct achter de trekkershutjes staan twee kleine sanitair containers. Dit omdat het hoofdsanitairgebouw iets verder weg op de camping ligt. Kortom een prima oplossing. Vooral 's nachts in geval van hoge nood. Ook deze containers netjes en schoon. Dit voor een verblijf van 2 nachten. Alles prima in orde. Sanitair groep is netjes en schoon. Camping ligt aan een meer met watersport. Legoland is prima te berijden op een klein half uurtje. In de nabijheid een dorp met meerdere supermarkten en een kleine MacD. Altijd leuk voor de kids. In zijn geheel een prima verblijf gehad.

zeer gastvrije doorgangscamping

r.hopman
23-7-2015

Wij hebben er een week gestaan mer 2 kinderen van 5 en 10 om naar legoland te gaan. de camping was verzorgd en de eigenaren zeer gastvrij. maar omdat de meeste smiddags kwamen en smorgens weer weg gingen hadden de kinderen weinig contact met anderen. het meer was heerlijk al had het wel veel waterplanten die op dat moment werden weggehaald. ook de waakse zwaan is er nog steeds. ook miste wij de schaduwplekken en was het nogal stil in de omgeving omdat de vakanite nog niet was begonnen in duitsland. sanitair was netjes en schoon. de vaste gasten waren ook zeer gastvrij en behulpzaam. als je weinig verwachtingen hebt en niet veeleisend is het een prima camping.

Fijn voor een paar dagen

Kim
23-11-2014

We hebben in de kleine trekkershut gelogeerd. Dit is één ruimte met twee stapelbedden, een kast, een koelkast en een klein salontafeltje. Buiten vier stoelen en een tuintafel met parasol. De hut was netjes schoon, voorzien van insectenhor voor het raam en we zijn hartelijk ontvangen. We hebben de camping gebruikt als tussenstop in onze vakantie, en om een dag naar legoland te gaan. Het meer was fijn om te zwemmen (wel een waakse zwaan, dus toen was het over met de pret).

Vlak naast de trekkershutten is een simpele douche/ toiletgelegenheid, maar iets verder ligt het echte toiletgebouw en dat zag er erg netjes uit.

Kano huren op de camping was erg leuk. Op bestelling 's morgens verse broodjes bij het winkeltje.

Prachtige ligging aan meer, mooie omgeving

Francien
23-11-2012

Entree ziet er wat vervallen uit. We waren in de herfstvakantie en dan ziet een camping er niet op z'n best uit. Prachtige ligging aan een meer. Sanitairgebouw prachtig en schoon. Afwasruimte netjes, en heet water.

In de omgeving is genoeg te doen (Augsburg, Ulm, Legoland). En in de verte zie je de Alpen liggen.

Aardige mensen. Prima ontvangst.

We hebben deze camping geboekt (internet) om Legoland te bezoeken. Met de auto is dit een half uur rijden, dus prima te doen. Rustige camping (vanaf 2005 open) aan een mooi meer met watersportmogelijkheden. Vriendelijke campingbeheerder die je graag de weg wijst in de omgeving.

Sanitair ziet er prima uit en wordt goed onderhouden.

Snackbar op het kampeerterrein met broodjesservice. Broodjes waren goed en niet duur. Snackbar niet bezocht. Minpuntje: de olie in de frituur rook niet erg fris. Prijs van de camping was prima: circa 25 euro voor een gezin met 2 kinderen.

We hebben Ulm ook bezocht. Mooie stad om rond te kijken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping See Günztal in Breitenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping See Günztal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.