Appartement Bergidyll

2 reviews over Appartement Bergidyll in het Nederlands

mooie en schone appartementen

Erwin Tijhof
15-3-2014

Heerlijke week wintersport doorgebracht in Bolsterlang. Zeer kindvriendelijk gebied en betaalbare prijzen voor passen en skiles.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie appartementen met parkeerkelder

e_tijhof
27-2-2013

Prima week doorgebracht in Bergidyll. Schoon en compleet. De parkeerkelder is in de winter een ultiem genot. Wij komen graag weer terug in Bolsterlang.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergidyll in Bolsterlang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergidyll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.