Hotel zur Post

HotelWeer vandaag28°12°
5,5

2 reviews over Hotel zur Post in het Nederlands

Onderweg naar Oostenrijk een handige stop net van de snelweg af.

Vriendelijk ontvangst. we mochten de kamers eerst bekijken.

Wij hadden 2 kamers aan de voorzijde. Ze waren ruim, eenvoudig en schoon.

Prima dus voor een losse overnachting. Avondeten was heerlijk en gezellig. Ontbijt was eenvoudig maar wel lekker.

Ieder persoon een eigen potje koffie of thee. En voor de kinderen was er pasta!

Nadeel van de kamers: zeer lichte gordijnen in combinatie met enkel glas. En dat aan een doorgaande weg dus als je licht slaapt doe je wellicht geen oog dicht. En de kerktoren staat aan de overkant van de straat en die luid al om 5 uur! Maar er zijn ook kamers aan de achterzijde! kortom voor een slaapplek onderweg prima.

juli 2009 (op doorreis naar Hongarije) muffe familiekamer naast een kerktoren. De 3de en 4de persoon krijgen een 120 cm bed (te klein). Ontbijt beneden peil: geen verse broodjes, geen warme melk, buffet wordt niet spontaan aangevuld.

Wel een goede biergarten naast het hotel met een lekkere keuken (Zwiebelrostbraten is lekker)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel zur Post in Bogen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel zur Post scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.