Camping Seecamping Blechhammer

2 reviews over Camping Seecamping Blechhammer in het Nederlands

Ons 2e thuis

jjmoes
6-8-2014

Sinds 1987 ons vakantieadres. Prachtig gelegen, uitstekende hulp van vier generaties Familie Lutter.Vooral de rust staat hoog genoteerd.Alle voorzieningen in directe omgeving,ziekenhuis iets verder weg (Schwandorf) onze derde generatie geniet er net zo als onze kinderen . Sanitair goed onderhouden,wordt eerdaags weer vernieuwd. Gasthof keurig,kamers prima prijs/kwaliteitsverhouding, keuken verrassend.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Vaste standplaats aanbevelenswaardig

JJMoes
16-9-2011

Komen er jaarlijks vanaf 1987. Camping heeft mooie ligging, bos aangrenzend, dorp binnen loopafstand, sanitair goed, tarief billijk.Waterkwaliteit Hammersee door algengroei niet altijd zwemgeschikt. Leuk strandje.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Blechhammer in Bodenwöhr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Blechhammer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.