Bed and Breakfast
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag9°-3°
Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

114 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in het Nederlands

De Eigenaars maken het verschil

Marc Schulte,
7-3-2019

Het pension ‟Meine Auszeit″ is centraal gelegen in de plaats Bodenmais. Het centrum, station, zwembad en andere voorzieningen zijn snel en makkelijk te bereiken. De Eigenaars doen vanaf het eerste contactmoment al zeer veel moeite voor hun toekomstige gasten. Kim en Joost toveren niet alleen een heerlijk ontbijt op tafel, maar bezorgen ook een lach op het gezicht van al hun gasten. Bovendien is de taart van Joost elke keer weer om te smullen. Elke dag maken Kim en Joost een feedback ronde. In een alledaags gesprek wordt gevraagd naar de afgelopen dag en nacht, hoe zijn deze bevallen? Daarnaast geven Joost of Kim elke dag wel weer nieuwe tips over activiteiten die ondernomen kunnen worden of restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Deze tips zijn echt goud waard. Op hun typisch Nederlandse manier zorgen de beide eigenaren voor zorgeloze dagen. Zelfs wanneer het regent, toveren Kim en Joost een zonnetje in de harten van hun gasten.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Blijft een geweldig B & B adres !!!

Dirk Jan,
19-2-2019

Geweldig team Joost en Kim zorgen voor een onvergetelijk verblijf,

hier staat service hoog in het vaandel.

Zijn erg bekend met de omgeving en voorzien je van leuke tips voor

invulling van de dag.

Gereisd met partner in februari 2019

Ik heb genoten en ben er helemaal uit geweest!

Marijke Lafeber,
9-2-2019

Het is veel naar boven en naar beneden lopen in het dorp en de omgeving (kan natuurlijk met een auto). Super mooie locatie, zalig ontbijt, heerlijke kamer met alle voorzieningen en super vriendelijke gastheren.

Gereisd met partner in januari 2019

Geen woorden, gewoon ervaren!

Bart,
31-1-2019

Waarschuwing! Het is hier veel te leuk! Je wil niet meer weg en elke keer terugkomen. Wij zijn er al voor de vierde keer ingetrapt. En het wordt steeds leuker....pfffffffff

Gerrit en Matty,
26-1-2019

Begin januari zijn wij voor de derde keer bij Joost en Kim geweest. Het voelde weer als thuiskomen.

Het verblijf was weer perfect, zeer schone kamers en geweldig ontbijt met elke dag een extraatje en heerlijke kuchen van Joost. Kim had het elke dag weer druk met het sneeuwschuiven, toen we weggingen was de oprit weer keurig schoongeveegd.

We zullen zeer zeker weer naar Meine Auszeit gaan.

Gereisd met partner in januari 2019

Allereerst de hartelijke, warme ontvangst in Landhaus Meine Auszeit.

De begeleiding naar de kamer, de vragen of alles naar wens is, ander hoofdkussen, ander matras? Geef het aan, het kan geregeld worden! De kamer die zo heerlijk schoon is, echt schoon.

En dan het ontbijt….. zo heerlijk! Dat is elke ochtend genieten! Joost bakt ook nog heerlijke kuche of andere kleine hapjes voor bij het ontbijt. Je krijgt informatie over de restaurants waar je lekker kunt eten, wat er te doen is in de omgeving of de skiliften open zijn, of de trein rijdt.

Joost en Kim zijn erg servicegericht! Je voelt je hier WELKOM!

Gereisd met partner in januari 2019

Echt een heerlijke tijd er tussenuit.

Jeroen,
28-12-2018

Al bijna vijf jaar is een bezoek aan Landhaus Meine Auszeit elk jaar vaste prik. De gastheren Joost en Kim zorgen ervoor dat je er echt even tussenuit bent en daarmee doet Meine Auszeit zijn naam echt eer aan. Het ontbijt is prima verzorgd en gevarieerd met dagelijks een huisgebakken koek. De persoonlijke aandacht van Kim in de ochtend aan tafel geeft je direct een goed vakantiegevoel. Daarnaast heeft hij een geweldige kennis van de omgeving en komt met goede tips voor dagjes uit. Ook de reservering voor het restaurant in de avond neemt hij graag op zich.

Als je terugkomt van een dag in de prachtige omgeving van Bodenmais kun je je heerlijk terugtrekken op de uitstekende kamers, voorzien van prima bedden.

Als we na een vakantie in Meine Auszeit wegrijden naar huis, willen we eigenlijk maar één ding: omkeren en weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Genieten van a tot z.

R Bos,
21-9-2018

Opnieuw naar Meine Auszeit op vakantie geweest. Geweldig ontbijt. Mooie kamer met balkon en een geweldig uitzicht. Super adviezen voor tripjes in de regio. Kortom Joost en Kim, gastheren tot in de puntjes.

Gereisd met partner in september 2018

Dit is geen 10 maar een 11 waard.

Wiel en Mieke Smaniotto,
20-9-2018

Als je aankomt krijg je meteen het vakantie gevoel. Mooie super schone kamers met balkon met prachtig uitzicht. De gastheren Joost en Kim doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Dat begint s'morgens met een zeer goed verzorgd ontbijt en een door Joost heerlijke versgebakken koek. Kim geeft uitleg over uitstapjes in de buurt. Jullie zijn twee geweldige gastheren!!! Het was allemaal TOPPIE! Bedankt

Gereisd met vrienden in september 2018

Helemaal fantastisch

R. Timmers,
10-9-2018

Mooie en schone kamers met nieuwe inrichting en goede bedden, het pension is gelegen tegen de berg en kijkt uit over het dorp Bodenmais. De zeer attente en vriendelijke eigenaren Kim en Joost nemen alle tijd voor hun gasten, en geven uitgebreid uitleg over de bezienswaardigheden en dagtrips in de omgeving. Het uitgebreide ontbijtbuffet is een regelrechte aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.