Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

10Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Bodenmais

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

198 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

• 10Renee Jager16-01-2020

Beter kan niet...

Elke kamer is mooi ingericht en verschilt alleen in grootte. Fijne badkamers, lekker bed en schoon! Balkon aan je kamer met mooi uitzicht. Persoonlijke, hartelijke benadering door Joost en Kim die niet schromen jouw de beste adviezen te geven voor een onvergetelijke vakantie. Zeer behulpzaam! Elke ochtend een heerlijk ontbijt met zelfgebakken lekkers door Joost. Op kleine, lekkere verrassinkjes kan je rekenen! Wij waren er voor de tweede keer en genoten weer volop van dit fijne, mooie pension.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Marc18-10-2019

Ga deze Unique ervaring niet missen - Top Tipp

Hier vinden de gasten alles om te rust gekomen. De ontvangst is hartelijk en ook met prima uitleg over de verschillende mogelijkheden met de aktivCard. Met deze card kunt u vele inrichtingen gratis gebruiken.De kamers zijn modern ingericht en altijd schoon. De bedden zijn prima en u slapt super. Ook WiFi is goed en snel . Het ontbijt is uitstekend . Elke dag bakt Joost ook een lekker taart. Elke ochtend heb jij ook een feedback praatje met Kim. Hij geeft de gast of gasten aanraders voor de dag of ook voor avondeten. De eigenaars zijn echt behulpzaam , vriendelijk en echte nederlandse gastvrijheid wordt hier genoten. Als u een Unique ervaring en vakantie wil hebben in een mooie buurt met twee echte best wel aardige eigenaars bent u bij Joost en Kim juist. U merkt snel dat wat Kim en Joost doen, dat doen ze met veel passie en warmte. U bent in Meine Auszeit geen klant , u bent een konig . Ik kom graag terug .

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Sylvia en Andries01-10-2019

Nog steeds een fantastische aanrader.

In de eerste week van september 2019 hebben wij voor de tweede keer in Landhaus Meine Auszeit gelogeerd. We hebben het er weer enorm naar ons zin gehad. Zeer prettige ontvangst door Kim bij aankomst. Hij heeft ons ook prima geadviseerd gedurende ons verblijf m.b.t. het maken van uitstapjes (o.a. ook te maken met gratis openbaar vervoer). Tevens heeft hij diverse restaurants aanbevolen, waar wij uitstekend hebben gegeten. Het ontbijt in Landhaus Meine Auszeit is goed en uitgebreid. Vast onderdeel van het ontbijt vormt ook een elke dag weer andere, door Joost zelf gemaakte, lekkernij. Joost beschikt over een geweldige bakkunst. De kamer en badkamer waren weer heel erg schoon. Landhaus Meine Auszeit met hun vriendelijke en behulpzame eigenaren Kim en Joost is nog steeds een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Robrecht Geuns17-09-2019

2 nachten Landhaus Meine Auszeit, smaakt naar meer

Zeer open begroeting bij aankomst. Na het afhandelen van het nodige papier en registratiewerk, hebben we mijn plannen voor mijn verblijf besproken. Kim heeft dan met zijn ervaring en kennis van de regio een paar aanpassingen voorgesteld (aanpassingen waarvoor ik zeer dankbaar ben).

De kamer was kraaknet en voorzien van een moderne badkamer. Een Balkon geeft de mogelijkheid om 's avonds in alle rust nog van de laatste zonnenstralen te genieten.

Er was een ruime keuze wat het ontbijt betreft (boerenbrood, broodjes, beleg, muesli, fruitsappen, yohurt, etc.), daarenboven is er dagelijks een koek, homemade door Joost, beschikbaar.

Joost en Kim staan klaar met tips en ondersteuning om je dag in te vullen, bv. als het weer anders uitdraait als gepland, Maar op geen enkel Moment komt dit als opdringerig over.

Ik was slechts 2 nachten daar, en Bodenmais heeft nog zoveel Meer te bieden als ik ervaren kon... ik keer dus zeker nog terug.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Marian W.15-09-2019

Zeker vooor herhaling vatbaar.

Als je geen gluten verdraagt, dan wordt je bij Landhaus Meine Auszeit echt verwend. Geen opgebakken fabrieksbroodjes, maar heerlijke vers gebakken broodjes en brood. En elke dag weer een ander verrukkelijk eigengebakken stukje glutenvrij taart, zo lekker, alleen daarom willen wij nog eens terug! Als je een rolstoel gebruikt is deze omgeving heel geschikt. Wij konden vanaf uitkijktorens en hoge platforms genieten van prachtige vergezichten. Ook een wandeling rond de Arbersee met zijn drijvende eilandjes is een unieke belevenis. Normaal zijn dergelijke bospaden ontoegankelijk, maar hier is er alles aan gedaan om ook met een rolstoel te kunnen genieten van de prachtige natuur (en de alom vertegenwoordige glaskunst).

Gereisd met partner in september 2019

• 10Corry van der Steeg04-09-2019

Geweldig.Voor herhaling vatbaar!

Joost en Kim geven je met alles het gevoel dat je echt welkom bent en zij er alles aan willen doen om je verblijf aangenaam te maken. Mooie, sfeervolle kamers met douche en toilet en balkon. Elke ochtend een afwisselend uitgebreid ontbijtbuffet. Gebruik van de aktivCARD en veel tips over de omgeving!

• 10KvA02-09-2019

Geweldig!!

Zeer warm ontvangst. Geweldige gastheren. Joost bakt elke ochtend een heerlijke taart. Prachtige kamer met fijn balkon.

• 10Bertus Renes17-08-2019

Uitstekende lokatie ! een aanrader!!

Het is een uitstekend pension!!! Kim en Joost doen er alles aan om het uitstekend te laten verlopen. Kim vraagt s'morgens tijdens het ontbijt wat de plannen zijn van de dag. Dan krijg je uitstekende informatie wat er al te doen is in de plaats van keuze!! Kortom een aanrader voor degene die in beieren op vakantie gaan!!

• 10jan Hopman22-07-2019

Wanneer gaan we weer??

Hele fijne comfortabele kamers, heerlijk ontbijt, geweldige (informatieve) gastheren, schitterende ligging, al met al hebben wij ons ook tijdens ons 3e verblijf hier enorm goed vermaakt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Marja22-07-2019

in een woord geweldig

Voor de eerste keer een week in Landhaus Meine Auszeit, een geweldig onderkomen. Zeer gastvrije eigenaren, een schitterende kamer met een mooi uitzicht, een heerlijk uitgebreid ontbijt met iedere ochtend een andere verassing in de vorm van een overheerlijke taart gemaakt door Joost. Tijdens het ontbijt krijg je veel tips over wandelingen en uitstapjes door Kim. Wij komen beslist terug want wij hebben een geweldige week gehad mede dankzij de gastheren Kim en Joost. Nogmaals hartelijk dank en tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2019

8 tips over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

• Nelleke van Maaren, 17-06-2014

Alle kamers zijn goed,maar de komfort kamer met groot eigen balkon is wel de topper. Loop de berg en eet bij Ofenstubler: eenvoudig maar heerlijk en gastvrij.

• Adrie weeland, 04-05-2014

Zeer geschikt voor iemand met een beperking. Hoge bedden, aangepaste badkamer met voorzieningen mogelijk. vanaf de parkeerplaats is een plateulift om je naar de accomodatie te brengen.

• Nicolet van Zanten, 16-02-2014

Als je alleen komt en de dag niet alleen wil doorbrengen zijn de door het toeristenbureau georganiseerde wandelingen een heerlijk manier om de omgeving te leren kennen en onder begeleiding buiten de gebaande paden te gaan

0 vragen over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats