8 tips over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

• Nelleke van Maaren, 17-06-2014

Alle kamers zijn goed,maar de komfort kamer met groot eigen balkon is wel de topper. Loop de berg en eet bij Ofenstubler: eenvoudig maar heerlijk en gastvrij.

• Adrie weeland, 04-05-2014

Zeer geschikt voor iemand met een beperking. Hoge bedden, aangepaste badkamer met voorzieningen mogelijk. vanaf de parkeerplaats is een plateulift om je naar de accomodatie te brengen.

• Nicolet van Zanten, 16-02-2014

Als je alleen komt en de dag niet alleen wil doorbrengen zijn de door het toeristenbureau georganiseerde wandelingen een heerlijk manier om de omgeving te leren kennen en onder begeleiding buiten de gebaande paden te gaan

• Sytse, 21-01-2014

Vraag gerust advies aan personeel. We hebben een paar goede tips gekregen, over wandelingen in de nabije omgeving. Ook hebben we met de auto een prachtige rit gemaakt .

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

• Heleen, 18-02-2014

De drempelvrije kamers hebben werkelijk prachtige, zeer ruime badkamers. Ook geschikt voor rolstoelgebruikers.

• Mirjam Kroese, 09-10-2014

We gekregen een rolstoelvriendelijke kamer toegewezen. Heerlijk ruim, ideaal met een baby!

• Joke Keuvelaar, 31-08-2014

De wandeling langs de watervallen naar de kleine Arber. Een echte aanrader.

• Joke Keuvelaar, 09-08-2014

De wandeltocht langs de waterval is zeker een aanrader.