Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

BedAndBreakfastWeer vandaag28°14°
Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

162 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in het Nederlands

Kim en Joost laten de dagelijkse sleur vergeten.

Marc Schulte
17-8-2018

In het Landhaus Meine Auszeit heb je idd een uitstap van het aaaledaagse leven. De eigenaars geven hun gasten het gevoel hier ben echt van harte welkom en je bent nu een Konig. Kim en Joost proberen iedereen wens te vervullen. Elke ochtend krijg je een super lekker ontbijt. Bij de ontbijt krijg je ook het gevoel hoe belangrijk de Gast-Eigenaars Relatie is. Bij een gesprek vragen Kim of Joost naar het welzijn , hoe was de nacht of geven super aanraders voor de dag ook voor avonds zijn er leuke ideen. Als je het wenst wordt een tafel reserveert. De Kamers zijn groot genoeg en worden aan 6 dagen super schoon gemaakt. W-LAN is er natuurlijk en ook snel genoeg. Uit de gasten koelkast kun je lekkere biertjes uit de region van Bodenmais kiezen, maar ook natuurlijk andere drankjes. In Bodenmais en de buurt zelf vind je vele plekken voor ontspanning , plezier of voor niuewe toffe ervaringen. In Meine Auszeit heb je idd een geweldige tjid.

Geweldig, komen zeker (weer) terug!

Jan Hopman
17-8-2018

Wij hebben hier weer een heerlijke kleine week doorgebracht, prachtige grote kamer, van alle gemakken voorzien, heerlijk ontbijt, de goede zorg van Kim en Joost, die je

desgewenst voorzien van alle informatie over leuke uitstapjes in de buurt. Ook de

aktivkaart is een prachtig voorbeeld van hoe een regio zich kan presenteren en de bezoekers tegen een zeer aangenaam tarief (vaak gratis) de bezienswaardigheden kan laten zien.

Perfect verblijf. Geweldige wandelwegen.

Erwin Jolande
16-8-2018

Hotel: Haus meine Auszeit

Perfect!

Kon niet beter.

Danke Joost en Kim!

Geweldig verblijf met uitstekende service.

Peter, Dorit en Niek
        15-7-2018

Heerlijk week gehad in pension Landhaus Meine Auszeit bij de gastheren Joost en Kim. Geweldige kamer met enorme aangepaste badkamer voor personen met een lichamelijke beperking. Bij het goede ontbijt (met elke dag een vers gebakken taart door Joost) even met Kim de dag doornemen welke activiteit we die dag konden gaan nemen met de electrische rolstoel in de omgeving. Verder handige tips voor (familie)restaurants in de directe omgeving waar tegen redelijke prijzen goed kan worden gegeten, welke door de gastheren voor je werden gereserveerd. Vanaf je terras een schitterend uitzicht over Bodenmais. Kortom een goed en gezellig pension met vriendelijke service van Joost en Kim. Toppertjes !!!

Buitengewoon !!

Wim en Sjanny
        5-7-2018

Er is zoveel te zien en te beleven rondom Bodenmais dat we ervoor gekozen hebben om weer hier naar toe te gaan. Ook deze keer was de gastvrijheid weer uitstekend !! Mede door de tips van de gastheren hebben weer andere dingen gezien/beleefd dan het jaar ervoor. Wat ons betreft gaan we zeker nog eens terug. Het was echt een week er tussen uit.

Geweldig ´n dikke 10

J.van Alphen
        2-7-2018

Wat ´n prachtig pension, Joost en Kim zorgen fantastisch voor hun gasten.

Alles tot in de puntjes geregeld, niets is ze teveel. Heel goed ontbijt , fijne kamers,

volgend jaar weer.

De ervaring was geweldig .

Jaap en Carla Koers
        14-6-2018

Carla is al jaren rolstoel gebonden waardoor vakanties meer energie kostte dan het opleverde. Daardoor lang niet op vakantie geweest. Door de geweldige attente zorg van Joost en Kim van het Landaus Meine Auszeit hebben wij voor het eerst in lange tijd weer kunnen genieten. De aangepaste kamer was perfect, de adviezen voor bereikbare bezienswaardigheden in de omgeving waren een schot in de roos. Aan alles was merkbaar dat Kim en Joost een achtergrond in de gezondheidszorg hebben. Kortom, dit was een ervaring met een gouden randje.

Jan en M
        10-6-2018

Voor de derde keer in Landhaus Meine Auszeit gelogeerd .en weer een heerlijke vakantie gehad. Door Joost en Kim heel hartelijk ontvangen en een prachtige kamer met balkon en supermooi uitzicht gekregen .Het ontbijt was heerlijk met veel variatie en heerlijke zelf gebakken koek/ taart.Verder was het zeer schoon met een prachtige nieuwe badkamer. We kregen leuke tips voor uitstapjes en hebben meermaals gebruik gemaakt van de gratis activCard. Geweldig.Joost en Kim nogmaals bedankt voor ALLES.

Wieder eine wundervolle Auszeit

Birgit
        6-4-2018

Wieder eine Auszeit in der Auszeit. Die Tage über Ostern haben uns so gut getan. Abschalten geht hier wirklich gut. Kim und Joost sind einfach traumhafte und sehr fürsorgliche Gastgeber, denen das Wohl Ihrer Gäste wirklich am Herzen liegt. Wo gibt es so etwas gepaart mit einer wunderschönen, liebevoll eingerichteten Haus und Zimmer. Die Boxspringbetten sind perfekt um gut schlafen zu können, das ganze Haus sehr sehr sauber.

Es ist wirklich kein Wunder das der Nächste Aufenthalt in der Auszeit bereits gebucht ist. Joost und Kim: wir freuen uns schon jetzt auf das nächste Mal!!!

Hier voel je je meteen thuis

Hans
        26-2-2018

Dit voelt als thuiskomen. Waar we gewoonlijk overal maar 1x heen gaan, zijn we hier al meerdere keren terug geweest (en gaan nog wel een keer). De gastheren doen al het mogelijke voor je, kennen elke wandeling, bezienswaardigheid en restaurant in de buurt. Reserveren het voor je zodat je daar geen omkijken naar hebt. Super verzorgde kamers met fijn balkon, alles strak en schoon. Grandioos en uitgebreid ontbijt - en de hele dag door alle mogelijke koude en warme dranken te halen in e keuken.

Geweldig uitzicht vanaf terras, balkon of eetzaal op het dorp. Op een mooie dag kun je heerlijk op het terras ontbijten (deze foto is van late herfst).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit scoort een 9.84 uit 10 op basis van 162 reviews.