Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

BedAndBreakfastPension, Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

96 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hier voel je je meteen thuis

Hans, 26-2-2018

Dit voelt als thuiskomen. Waar we gewoonlijk overal maar 1x heen gaan, zijn we hier al meerdere keren terug geweest (en gaan nog wel een keer). De gastheren doen al het mogelijke voor je, kennen elke wandeling, bezienswaardigheid en restaurant in de buurt. Reserveren het voor je zodat je daar geen omkijken naar hebt. Super verzorgde kamers met fijn balkon, alles strak en schoon. Grandioos en uitgebreid ontbijt - en de hele dag door alle mogelijke koude en warme dranken te halen in e keuken.

Geweldig uitzicht vanaf terras, balkon of eetzaal op het dorp. Op een mooie dag kun je heerlijk op het terras ontbijten (deze foto is van late herfst).

Ook nu weer geweldig!

Ben, 20-2-2018

Voor ons 2e keer Landhaus Meine Auszeit, dit keer in de winter. Wederom warm welkom. Echt vakantiegevoel krijgen je wordt volledig in de watten gelegd. Heerlijke kamers , 's morgens een lekker ontbijt met huisgemaakte lekkernij van Joost . De heren helpen je ook op weg wat er te doen is in Bodenmais en omgeving. In Bodemais hoef je je niet te vervelen want met de Aktiv Card welke je bij de overnachting krijgt zijn er in de zomer en winter leuke gratis activiteiten, maar je kan er ook heerlijk wandelen. En dan 's avonds eten in een leuk restaurantje welke als je dat wilt door Kim wordt gereserveerd. Dus overnachten bij Landhaus Meine Auszeit is genieten.

Buitengewoon prettig verblijf

Heleen, 27-1-2018

Prachtige locatie - kamer, badkamer en terras, ruim, mooi en super schoon - rust - voortreffelijk ontbijt - aandacht en behulpzaamheid van beide gastheren heb ik zeer gewaardeerd!

Heerlijk

Sytse, 26-11-2017

Na een gastvrije ontvangst, zoals altijd, vonden wij onszelf in een prachtige kamer van alle gemakken voorzien. Het is fijn dat er rekening werd gehouden met mijn dieetwensen tijdens het ontbijt, dat iedere dag een nieuwe, verrassende lekkernij biedt.

Een pension met aandacht voor de gast.

Paul en Annette, 20-11-2017

Het is uniek dat er eigenlijk niets negatiefs te melden is. Zowel service als netheid van de kamers, ligging van het pension zijn buitengewoon. Je krijgt ook meteen een ontspannen vakantiegevoel omdat je er op kan vertrouwen dat Kim en Joost er alles aan doen om de gast in de watten te leggen. Dit leidt er toe dat je wel langer zou willen blijven, maar in ieder geval weer voor het volgende zomerseizoen gaat boeken. Chapeau voor de gastheren !

Groot comfort op prachtige plek

Arjan, 19-11-2017

Comfortabele en zeer schone kamers, lekker bed, uitgebreid ontbijten, vriendelijke gastheren... Wat wil een mens nog meer? Wij hebben in ieder geval een geweldige week gehad.

Heerlijke 'Auszeit'

Raymond, 19-11-2017

Landhaus Meine Auszeit is een fantastische plek om te genieten. De kamers zijn waanzinnig schoon, het ontbijt is erg uitgebreid, vers en verzorgd. Joost & Kim zijn gastheren die er alles aan doen om je een echte auszeit gegeven. Kortom: een heerlijke locatie om te genieten in het o zo mooie Bodenmais / Beierse Woud!

perfect!

Jan Hopman, 19-11-2017

prachtig gelegen, geweldig mooi gebied, uittekende gastheren, die je alles over de omgeving kunnen vertellen, mooie kamers, heerlijke bedden, geweldig ontbijt.

Wat wil je nog meer, in een woord perfect, dit jaar voor het eerst geweest, volgend jaar komen we zeker weer!

Een een woord Geweldig

Maria Rasing, 3-11-2017

Geweldige lokatie met zeer veel mogelijk heden.

Zeer gastvrije eigenaren altijd vol goede tips voor uitstapjes, een voortreffelijk ontbijt tot in de puntjes verzorgt, zeer schone kamers, geweldige uitzichten over Bodenmais. En ook zeer toegankelijk voor rolstoelen!

Zeker een accomodatie om terug te gaan

Overweldigend, hier ben je meer dan welkom.

Kees den Haan, 3-11-2017

Daar ik graag een noodnummer bij de hand heb, was de gastheer zo vriendelijk om zijn eigen nummer te geven, zodat er bij eventuele calamiteiten een beroep op hem gedaan kon worden. Dit geeft een veilig gevoel in een voor ons onbekend gebied, hierdoor kun je volledig ontspannen en genieten van je verblijf.

Negatieve punten hebben wij niet kunnen ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit scoort een 9.83 uit 10 op basis van 154 reviews.