Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

BedAndBreakfastWeer vandaag27°13°
Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

98 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in het Nederlands

De ervaring was geweldig .

Jaap en Carla Koers
14-6-2018

Carla is al jaren rolstoel gebonden waardoor vakanties meer energie kostte dan het opleverde. Daardoor lang niet op vakantie geweest. Door de geweldige attente zorg van Joost en Kim van het Landaus Meine Auszeit hebben wij voor het eerst in lange tijd weer kunnen genieten. De aangepaste kamer was perfect, de adviezen voor bereikbare bezienswaardigheden in de omgeving waren een schot in de roos. Aan alles was merkbaar dat Kim en Joost een achtergrond in de gezondheidszorg hebben. Kortom, dit was een ervaring met een gouden randje.

Jan en M
10-6-2018

Voor de derde keer in Landhaus Meine Auszeit gelogeerd .en weer een heerlijke vakantie gehad. Door Joost en Kim heel hartelijk ontvangen en een prachtige kamer met balkon en supermooi uitzicht gekregen .Het ontbijt was heerlijk met veel variatie en heerlijke zelf gebakken koek/ taart.Verder was het zeer schoon met een prachtige nieuwe badkamer. We kregen leuke tips voor uitstapjes en hebben meermaals gebruik gemaakt van de gratis activCard. Geweldig.Joost en Kim nogmaals bedankt voor ALLES.

Hier voel je je meteen thuis

Hans
26-2-2018

Dit voelt als thuiskomen. Waar we gewoonlijk overal maar 1x heen gaan, zijn we hier al meerdere keren terug geweest (en gaan nog wel een keer). De gastheren doen al het mogelijke voor je, kennen elke wandeling, bezienswaardigheid en restaurant in de buurt. Reserveren het voor je zodat je daar geen omkijken naar hebt. Super verzorgde kamers met fijn balkon, alles strak en schoon. Grandioos en uitgebreid ontbijt - en de hele dag door alle mogelijke koude en warme dranken te halen in e keuken.

Geweldig uitzicht vanaf terras, balkon of eetzaal op het dorp. Op een mooie dag kun je heerlijk op het terras ontbijten (deze foto is van late herfst).

Ook nu weer geweldig!

Ben
    20-2-2018

Voor ons 2e keer Landhaus Meine Auszeit, dit keer in de winter. Wederom warm welkom. Echt vakantiegevoel krijgen je wordt volledig in de watten gelegd. Heerlijke kamers , 's morgens een lekker ontbijt met huisgemaakte lekkernij van Joost . De heren helpen je ook op weg wat er te doen is in Bodenmais en omgeving. In Bodemais hoef je je niet te vervelen want met de Aktiv Card welke je bij de overnachting krijgt zijn er in de zomer en winter leuke gratis activiteiten, maar je kan er ook heerlijk wandelen. En dan 's avonds eten in een leuk restaurantje welke als je dat wilt door Kim wordt gereserveerd. Dus overnachten bij Landhaus Meine Auszeit is genieten.

Buitengewoon prettig verblijf

Heleen
    27-1-2018

Prachtige locatie - kamer, badkamer en terras, ruim, mooi en super schoon - rust - voortreffelijk ontbijt - aandacht en behulpzaamheid van beide gastheren heb ik zeer gewaardeerd!

Heerlijk

Sytse
    26-11-2017

Na een gastvrije ontvangst, zoals altijd, vonden wij onszelf in een prachtige kamer van alle gemakken voorzien. Het is fijn dat er rekening werd gehouden met mijn dieetwensen tijdens het ontbijt, dat iedere dag een nieuwe, verrassende lekkernij biedt.

Een pension met aandacht voor de gast.

Paul en Annette
    20-11-2017

Het is uniek dat er eigenlijk niets negatiefs te melden is. Zowel service als netheid van de kamers, ligging van het pension zijn buitengewoon. Je krijgt ook meteen een ontspannen vakantiegevoel omdat je er op kan vertrouwen dat Kim en Joost er alles aan doen om de gast in de watten te leggen. Dit leidt er toe dat je wel langer zou willen blijven, maar in ieder geval weer voor het volgende zomerseizoen gaat boeken. Chapeau voor de gastheren !

Groot comfort op prachtige plek

Arjan
    19-11-2017

Comfortabele en zeer schone kamers, lekker bed, uitgebreid ontbijten, vriendelijke gastheren... Wat wil een mens nog meer? Wij hebben in ieder geval een geweldige week gehad.

Heerlijke 'Auszeit'

Raymond
    19-11-2017

Landhaus Meine Auszeit is een fantastische plek om te genieten. De kamers zijn waanzinnig schoon, het ontbijt is erg uitgebreid, vers en verzorgd. Joost & Kim zijn gastheren die er alles aan doen om je een echte auszeit gegeven. Kortom: een heerlijke locatie om te genieten in het o zo mooie Bodenmais / Beierse Woud!

perfect!

Jan Hopman
    19-11-2017

prachtig gelegen, geweldig mooi gebied, uittekende gastheren, die je alles over de omgeving kunnen vertellen, mooie kamers, heerlijke bedden, geweldig ontbijt.

Wat wil je nog meer, in een woord perfect, dit jaar voor het eerst geweest, volgend jaar komen we zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit scoort een 9.83 uit 10 op basis van 156 reviews.