Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit

BedAndBreakfast
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°
Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Landhaus Meine Auszeit voor je op een rij gezet:

109 reviews over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in het Nederlands

Genieten van a tot z.

R Bos
21-9-2018

Opnieuw naar Meine Auszeit op vakantie geweest. Geweldig ontbijt. Mooie kamer met balkon en een geweldig uitzicht. Super adviezen voor tripjes in de regio. Kortom Joost en Kim, gastheren tot in de puntjes.

Dit is geen 10 maar een 11 waard.

Wiel en Mieke Smaniotto
20-9-2018

Als je aankomt krijg je meteen het vakantie gevoel. Mooie super schone kamers met balkon met prachtig uitzicht. De gastheren Joost en Kim doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Dat begint s'morgens met een zeer goed verzorgd ontbijt en een door Joost heerlijke versgebakken koek. Kim geeft uitleg over uitstapjes in de buurt. Jullie zijn twee geweldige gastheren!!! Het was allemaal TOPPIE! Bedankt

Helemaal fantastisch

R. Timmers
10-9-2018

Mooie en schone kamers met nieuwe inrichting en goede bedden, het pension is gelegen tegen de berg en kijkt uit over het dorp Bodenmais. De zeer attente en vriendelijke eigenaren Kim en Joost nemen alle tijd voor hun gasten, en geven uitgebreid uitleg over de bezienswaardigheden en dagtrips in de omgeving. Het uitgebreide ontbijtbuffet is een regelrechte aanrader.

Verwennerij op hoog niveau!

Coby
6-9-2018

Wat hebben we genoten! We zijn enorm verwend door Kim en Joost! Verwennerij met een perfect mooie en schone kamer met heerlijk balkon. Verwennerij met veel persoonlijke aandacht. Verwennerij met een heerlijk ontbijt, de lunch die we meekregen, het keukentje waar tussendoor ook nog lekkers te halen was. Verwennerij met een prachtige omgeving, waar Kim en Joost ons met plezier over vertelden en ons tips gaven over wat we konden doen, na de vraag waar we zin in hadden. Niets was ze te veel, we voelden ons enorm welkom. Bedankt Kim en Joost!

Onovertroffen ervaring, fantastisch

Henk & Petra Maas
26-8-2018

We hebben met z’n twee’ en een heerlijk week gehad in pension Landhaus Meine Auszeit bij de gastheren Joost en Kim. We waren hier voor het eerst Geweldige kamer met enorme aangepaste badkamer voor personen met een lichamelijke beperking, nu vrouwlief rolstoelafhankelijk is. Aanvankelijk werd de steile helling vanaf de parkeerplaats naar de straat enig zins angstaanjagend gevonden. Maar ook hier werd een oplossing voor gevonden. Bij het goede ontbijt (met elke dag een vers gebakken taart door Joost) even met Kim de dag doornemen welke activiteit we die dag konden gaan nemen met de elektrische rolstoel in de omgeving. Verder handige tips voor (familie)restaurants in de directe omgeving waar tegen redelijke prijzen goed kan worden gegeten, welke door de gastheren voor je werden gereserveerd. De niet aflatende betrokkenheid van de heren ging zelfs zo ver dat een hulpmiddel voor het toegankelijk maken van het terras van het lokale Italiaan

Kim en Joost laten de dagelijkse sleur vergeten.

Marc Schulte
17-8-2018

In het Landhaus Meine Auszeit heb je idd een uitstap van het aaaledaagse leven. De eigenaars geven hun gasten het gevoel hier ben echt van harte welkom en je bent nu een Konig. Kim en Joost proberen iedereen wens te vervullen. Elke ochtend krijg je een super lekker ontbijt. Bij de ontbijt krijg je ook het gevoel hoe belangrijk de Gast-Eigenaars Relatie is. Bij een gesprek vragen Kim of Joost naar het welzijn , hoe was de nacht of geven super aanraders voor de dag ook voor avonds zijn er leuke ideen. Als je het wenst wordt een tafel reserveert. De Kamers zijn groot genoeg en worden aan 6 dagen super schoon gemaakt. W-LAN is er natuurlijk en ook snel genoeg. Uit de gasten koelkast kun je lekkere biertjes uit de region van Bodenmais kiezen, maar ook natuurlijk andere drankjes. In Bodenmais en de buurt zelf vind je vele plekken voor ontspanning , plezier of voor niuewe toffe ervaringen. In Meine Auszeit heb je idd een geweldige tjid.

Geweldig, komen zeker (weer) terug!

Jan Hopman
17-8-2018

Wij hebben hier weer een heerlijke kleine week doorgebracht, prachtige grote kamer, van alle gemakken voorzien, heerlijk ontbijt, de goede zorg van Kim en Joost, die je

desgewenst voorzien van alle informatie over leuke uitstapjes in de buurt. Ook de

aktivkaart is een prachtig voorbeeld van hoe een regio zich kan presenteren en de bezoekers tegen een zeer aangenaam tarief (vaak gratis) de bezienswaardigheden kan laten zien.

Perfect verblijf. Geweldige wandelwegen.

Erwin Jolande
16-8-2018

Hotel: Haus meine Auszeit

Perfect!

Kon niet beter.

Danke Joost en Kim!

Geweldig verblijf met uitstekende service.

Peter, Dorit en Niek
        15-7-2018

Heerlijk week gehad in pension Landhaus Meine Auszeit bij de gastheren Joost en Kim. Geweldige kamer met enorme aangepaste badkamer voor personen met een lichamelijke beperking. Bij het goede ontbijt (met elke dag een vers gebakken taart door Joost) even met Kim de dag doornemen welke activiteit we die dag konden gaan nemen met de electrische rolstoel in de omgeving. Verder handige tips voor (familie)restaurants in de directe omgeving waar tegen redelijke prijzen goed kan worden gegeten, welke door de gastheren voor je werden gereserveerd. Vanaf je terras een schitterend uitzicht over Bodenmais. Kortom een goed en gezellig pension met vriendelijke service van Joost en Kim. Toppertjes !!!

Buitengewoon !!

Wim en Sjanny
        5-7-2018

Er is zoveel te zien en te beleven rondom Bodenmais dat we ervoor gekozen hebben om weer hier naar toe te gaan. Ook deze keer was de gastvrijheid weer uitstekend !! Mede door de tips van de gastheren hebben weer andere dingen gezien/beleefd dan het jaar ervoor. Wat ons betreft gaan we zeker nog eens terug. Het was echt een week er tussen uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Landhaus Meine Auszeit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.