Hotel Mooshof

2 reviews over Hotel Mooshof in het Nederlands

iets meer klantvriendelijkheid welkom

import-tukker
27-7-2015

5 dagen doorgebracht, halfpension. Prachtige, schone kamer. Helaas geen airco bij dik 30 graden. Uitstekend ontbijt en diner. Nacht slecht kunnen slapen vanwege dronken en lawaaiige buren. We wilden klagen, maar receptie bleek 's nachts niet bemenst. Buiten eten mogelijk, maar niet bij candlelight dinner zondagavond, ook niet bij een tropische hitte. Al met al een goed hotel, nog even wat meer inlevingsvermogen in de klant en puntjes op de i zetten

Gereisd Met partner in juli 2015

Een fantastisch verblijf - echt een aanrader

sandra vercammen
25-11-2009

Mooshof, een echte aanrader. Vriendelijk personeel, goede locatie van het hotel. Kamers zijn prachtig, uitzicht op mooie landschappen. Vriendelijk onthaal met een drankje. Het eten is voortreffelijk. Bezoek met kinderen af te raden; iedereen houdt van rust, niet waar!!!!! Zwembad, binnen en buiten... Relaxruimtes in overvloed - sauna heel goed. Het ontbijt is voortreffelijk met op zondag een glaasje champagne. Je kan genieten van het 3/4 verwohnpension - een stukje taart of een hapje in de late namiddag.... Dit hotel bezoeken - ECHT DOEN HET IS ZIJN GELD WAARD......

Gereisd Met partner in Wed Nov 11 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mooshof in Bodenmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mooshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.