Hotel Brauerei Gasthof Eck

HotelWeer vandaag23°16°
Hotel Brauerei Gasthof Eck

We hebben een aantal aanbieders voor Brauerei Gasthof Eck voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Brauerei Gasthof Eck in het Nederlands

schönes hotel für jeden kurztrip

michael
8-3-2009

Beste Küche die wir seit langen genoßen haben!

Das Wilderer Dunkel bedarf keines lobes, besser gehts nicht

2008

Rustig hotel met aangrenzende brouwerij

Fan. Hendrikx
22-1-2008

Rustig hotel met aangrenzende brouwerij. Mooie omgeving. Eten o.k. maar niet bijzonder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brauerei Gasthof Eck in Böbrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brauerei Gasthof Eck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brauerei Gasthof Eck scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.