4,4

Weer vandaag-2°-6°

3 reviews over Vakantiehuis Haus Erlengrund in het Nederlands

Prachtige omgeving, slecht appartement

Lotus, 11-2-2018

Omgeving is fantastisch, appartement belachelijk klein voor 3 personen. De keuken is tevens 2e slaapkamer, entree, zitkamer, eetkamer. De eigenaar zéér opdringerig. We kregen niet eens de tijd om de auto uit te pakken. Borg en toeristenbelasting moesten direct betaald worden en de formulieren moesten ook eerst ingevuld worden. En of we onze jassen en schoenen in de voor iedereen toegankelijkegang wilden laten. Appartement was ook zeer gehorig, de buren hadden regelmatig ruzie en daar konden we volop van meegenieten

Zeer keurig in mooie omgeving

Richard1974, 30-10-2011

Haus erlenrgrund is een goed onderhouden landhuis. De appartementen zijn keurig schoon. De service is prima, de eigenaar verzorgt iedere ochtend vers brood. De omgeving s fantastisch, er zijn maar weinig plaatsen in de Alpen die zo mooi zijn.

Als je nog twijfelt: Direct reserveren.

Wij gaan weer

Dirma, 18-9-2009

Het is er mooi en goed.Wij gaan van het jaar weer terug. Huisje is sober maar daar slaap je toch allen. Verder ben je op de skipiste. Broodjes servive is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Erlengrund in Bischofswiesen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Erlengrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Erlengrund scoort een 4.38 uit 10 op basis van 3 reviews.