Hotel Zur Alten Post

• Sauna

57 reviews over Hotel Zur Alten Post

• 9Gerencobi01-01-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het hotel is misschien wat oubollig, maar erg schoon. Walther en Therese(de eigenaren) werken zich in het zweet om het je naar de zin te maken!Hun eten is heerlijk en ruim voldoende. Ze proberen er een 'thuis'van te maken en dat is goed gelukt! De kamers zijn proper en hebben voldoende ruimte. Onze badkamer voldeed ook aan alle wensen. Kortom een vakantie met gezelligheid/goed eten/gastvrije uitbaters/nette en gezellige ruimtes.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9dave20-09-2018

goed hotel, prima kamers, prettige bediening, goed

het is een goed hotel,keurige kamers, goed eten prettige bediening in een woord prima

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Fransien Bok23-08-2018

Geweldig

Wij zijn bij Gasthof Metzegerei Post in Bischofsmais geweest met een groep fietsers die begeleidt werden door een reisleider en georganiseerd door Kras reizen. We hebben daar een goed verblijf gehad met goed eten en drinken en de gastvrijheid van de uitbaters

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Inge18-08-2018

Bijzonder vriendelijk, gastvrij en netjes.

Echtpaar Walter en Theresia beheren op een bijzonder hartelijke en gastvrije manier een degelijk en gezellig familiehotel met goede, ruime en schone kamers, een ruime badkamer, iedere dag schone handdoeken en een fijn opgemaakt (groot en comfortabel) bed. Ze hebben een en al oog en aandacht voor hun gasten, informeren iedere dag bij je of alles naar het zin is (Walter in het duits-nederlands, erg leuk), je hoeft het maar te zeggen en ze doen het voor je. Niets is te veel. Maar dit is niet eens nodig want alles is al perfect. Bijzondere lieve en hardwerkende (!) mensen, Walter en Theresa, nogmaals dank!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Fam. van D.23-06-2018

Heerlijk

Wat een gastvrije eigenaren! De kamer was uitstekend, het eten heerlijk en Walter is trots op Bischofsmais. Dat toonde hij door ons als gids te loodsen door het stadje en er veel over te vertellen. We hadden halfpension, maar mochten iedere dag een lunchpakket samenstellen.

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Jenny21-06-2018

Het was hier fantastisch. Leuk hotel, goede kamers en heerlijk eten. Halfpension geboekt, maar voor de lunch werd ook gezorgd.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Maaike T23-02-2018

Hartelijkheid!

Gastvrijheid, vriendelijkheid, hartelijkheid, in één woord: thuiskomen! Het eten is er super, tussendoortjes zijn heerlijk! Kamers zijn erg schoon.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Frans en José23-02-2018

Zeer gastvrij typisch Beiers hotel

Wat zijn we hier verwend! Elke middag stond koffie, thee, gebak, kaas en worst uit eigen slagerij voor ons klaar. ‘s Avonds genoten we van een uitgebreid buffet. Ook het ontbijt was prima! Maar boven alles hebben wij genoten van de gastvrijheid van de hoteleigenaren Walter en Theresia. Mensen die hier een slechte recentie schreven hebben de gemoedelijkheid niet begrepen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Herman27-01-2018

Super gastvrij, bijzonder mooie natuurschoo

Gastvrij, echt Bayerisch, veel natuurschoon in de directe omgeving, bijzonder geschikt in de winter voor kleinschalig langlaufen, wandelen, skiën, rustgevende natuur, smakelijk eten en schone kamers.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2017
      2Pierre20-09-2017

Afschuwelijk

Dit oubollig hotel is echt een ramp. In 1980 gebouwd en daarna niets meer aan veranderd. Alle slechte punten op rij: Hotelkamer: Schimmel in badkamer door oude kit, Het tapijt is zo oud en vies Kan echt niet meer. De matrassen van de bedden zijn slecht. Eten: Zeer slecht. Heel de week geen verse groente gehad, maar zure rauwkost uit bakken en het vlees en zelfs friet en al het andere warme eten was in opwarmbakken. Verder was er weinig keus. Wij zijn daar verscheidene malen uit gaan eten. Ontbijt krijgt een voldoende, maar is niets bijzonders. UIteraard gaan wij hier nooit meer naar toe. In het dorpje Bischofsmaïs is, buiten de heerlijke pizzeria, echt niets te doen( geen café of terrasje aanwezig).

Gereisd met partner in september 2017

3 tips over Hotel Zur Alten Post

• G.Schimmel, 11-05-2012

Mooie natuur, veel bezienswaardig heden zoals Joska Kristal, Nationaalpark Bayerischer Wald, Tierfreigelände in Neuschönau, ook een aanrader is Weinfurtner Glashütten met de mooie glastuinen.

• Jeroen Bakker, 17-02-2013

Skieen voor beginners op de geisskopf! Slechts 5 minuten rijden. Echt een aanrader

• Goris Schimmel, 06-07-2015

Voor een heerlijk verzorgde vakantie op naar Hotel Alten Post in Bischofsmais. en vele mooie tochten in de omgeving.

3 vragen over Hotel Zur Alten Post

• Bep Strijbos, 22-08-2017

Kamer,

Is er een lift ?

• Anny van Oorschot , 09-08-2017

Kamers

Hoe zijn de kamers is er bad en zijn de badkamers voorzien van toilet en bv haardroger wil gaarne een terrasje zodat naar buiten mogelijk is!! mijn Vriend is Groot en heeft last van kleine ruimtes . Wij hebben een tweepsrsoons kamer via krastoers geregeld en komen van zaterdag 12 t/m18 Augustus in jullie Hotel Toeven

• Ton Stevens, 17-08-2012

Weet iemand of dit hotel wifi heeft en zo ja moet je er dan voor betalen

Rein, 03-03-2013

Hotel heeft (nog) geen wifi helaas

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)