Vakantiepark

Nacev
21-12-2016
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Dit park had alle ingrediënten voor een echt familiepark maar er is nu helemaal niets van over. Het geheel maakt een verlaten indruk. De appartementen zijn deels opnieuw ingericht, wel netjes, maar ze liggen in sterk verouderde en troosteloos aandoende complexen. De ontbijtzaal/bar en de toiletten aldaar zijn wel erg trendy en netjes gerenoveerd. Echter er is nog een lange weg te gaan voordat bereikt zal zijn wat men wil: weer een florerend park. Zoals de erg behulpzame en vriendelijke receptionist omschrijft: "een goede investeerder zou wenselijk zijn want op het tempo van nu gaat de herinrichting té lang duren..." Een deel van de appartementen is in handen van 1 eigenaar. Andere appartementen zijn eigendom van particulieren die er óf zelf wonen of het verhuren. Al met al geen aanrader voor een lang verblijf. Een overnachting is prima want de bedden zijn netjes en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vergane Glorie.....

snoop123
20-8-2013
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

In 2010 dit park is uitgeroepen tot het meest kindvriendelijkste..dat zal wel maar dit is 2013 niet meer zo. Over de accomodatievalt niks op aan te merken, schoon en compleet ! De huisvesting is echt oud en eng lange donkere gangen en deels bewoond en deels niet. Voor de natuur en omgeving is het prima. Voor vermaak ga naar Bodenmais of Passau of Viechtach, daar kun je lekker eten. Zwemmen klopt buiten is het water errug koud en binnen was er geen water. Naar Hotel Morada geweest was ok ! Eten in Bischofmais was goed te doen bij Restaurant Adria, moet je maar 2 x keer doen dan het je het wel gehad. In Regen kon je boodschappen doen bij de Aldi of de Lidl..Ontbijt buffet stel geen reet voor...De oude man deed zijn plicht en dat was het ook. Receptie twee dames gezien, een blonde die vond het allemaal wel best. De andere dame (niet blond) eigenlijk ook wel maar probeerde er wel wat van te maken. Conclusie: Vergane glorie !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

voor de 4e keer geweest

Miranda Stolk
4-8-2013
  • Onderkomen6

Het park was erg stil dit jaar, het all inclusive is er af en daardoor was het park praktisch leeg. Maar wij gaan niet voor het park zelf maar voor de geweldige omgeving. Je hoeft je daar geen dag te vervelen. Het buitenbad is altijd koud, maar dat is overal in Duitsland, ze worden nergens verwarmd. En het restaurant miste je niets aan, wij gaan altijd al eten in Regen bij de Regener Platzl, daar kun je fantastisch eten voor weinig geld en het zijn hele lieve mensen. Helaas lijdt het dorp eronder dat het park niet goed bezet is. Er stond in de krant dat het restaurant weer een nieuwe eigenaar krijgt die er alles aan wil doen.

Als je een voordelig onderkomen zoekt, en oke, niet up to date maar wel superschoon, waar je een mooie uitvalsbasis aan hebt dan is dit gewoon een prima park. Er is genoeg te doen bij op het park zonder dat je animatie nodig hebt, je zal alleen als ouder zelf wat mee moeten doen. Maar hé, wij gaan met het gezin op vakantie en vinden dat allen maar leuk.

Verschrikkelijk

A. van Spellen
3-8-2013
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

In de jaren 1950 was dit wellicht een aardig vakantiepark, maar tegenwoordig is het een uitgestorven getto. De "appartementen" zijn enorme flatgebouwen, gedeeltelijk permanent bewoond, Door lange gangen, waar na 22 uur geen verlichting meer brandt, kom je bij je "appartement". Het vakantiegevoel is ver te zoeken. Bijlmer ontmoet Oostblok, dat idee. Van binnen is het ongelooflijk gedateerd en niet op een leuke manier. Verder was het binnenzwembad niet gevuld, het restaurant gesloten en de animatie ontbrak, maar bij navraag kwam dat omdat dit alleen in het hoogseizoen aangeboden wordt (wij kwamen aan op 14 juli). De vrouw bij de receptie had ook liever een ander baantje gehad of ze heeft niets begrepen van het concept gastvrijheid/klantvriendelijkheid. We zijn na 3 dagen vertrokken, terwijl we eigenlijk 2 weken zouden blijven. De omgeving is wel prachtig. Je loopt zo de bossen in, ideaal als je een hond bij je hebt. Leuke dorpjes, mooie bergen en gemoedelijke mensen in Beieren.

Nooit meer

van de kerkhof
14-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Onderkomen1
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Onderkomen1

zeer slecht,,bisschofmais,,2 dagen hier en nu al naar huis willen.wembad buiten ijskoud water ,,binnen geen water in t zwembad. Geen restaurant,,wat wel op site staat net zoals een winkel voor je dagelijkse behoeften,,was er ook niet. Annimatie ook niet meer. Lkkr ff wijntje pakken in je welverdiende vakantie was er ook niet bij,,hadden ze niet. alleen bier,,ook geen kleintje,,maar groot. Compleet uitgestorven,,geen mensen te zien op t terras. op t park zelf zeker niks te doen,,alles moet je met de auto doen. we zijn zaterdag de 13de aangekomen en vandaag zo in een dip,,dit houden we geen 2 weken vol,,en zeker mn kinderen niet,14 en 10 jr. tja en vinden hun t niks dan hebben de ouders ook geen vakantie,,,help help.

leuk vakantie dorp

Cees
17-6-2013
  • Activiteiten8

Geboekt om Beieren te zien en vanuit Bischofsmais kun je alle kanten op. Vietach, Neuchano en Passau is allemaal op redelijke afstand. Van de faciliteiten op het park weinig gebruik gemaakt (zwembad enz) Appartement zijn gedateerd maar voldoen in mijn ogen om te koeken is alles aanwezig. De bedden voldoen ruimschoots.

Gereisd met partner in mei 2011

prima

Suuster01
16-11-2012
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We zijn er afgelopen zomer geweest (eind juli). Het zijn oude gebouwen, ook van de binnenkant erg gedateerd (bedden niet, maar de rest wel). Verrassend was dat er een complete keuken in zit, een wasrek, een grote kast voor je spullen. Het is zoals hier al vaker genoemd is, allemaal erg schoon! bedlinnen en handdoeken 1 x per week verschoning. Het animatieteam (magic mountains) was erg goed maar PAS OP: dit jaar doet magic mountains het niet meer. ga dus niet af op wat er hier geschreven is voor je vakantie 2013. Nu is er geen all inclusive meer maar half pension. Het eten was goed, het avondeten was geen buffet helaas waardoor je vaak eten kreeg wat je niet lekker vond, hoewel de kwaliteit wel goed was. (gefrituurde aardappeldpuree bv) Al met al een super goedkope vakantie maar wel oude dingen / gebouwen....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Orienteer en selecteer

platprisma
24-8-2012
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Als je enkel verblijf boekt dan verblijf je hier redelijk goedkoop maar vallen je kinderen buiten de boot,.Indien je de Animatie bijboekt realiseer je dan dat het appartement voor je zelf een saai onderkomen is (wel brandschoon ,gebruikssporen gerepareerd,vooral keuken gedateerd. Het park is centraal gelegen en een walhalla voor bikers, wandelaars, natuur & cultuursnuivers, Regensburg, Zwiesel, Passau & Praag kunnen vanuit hier bezocht worden. Al met al een leuke vakantie gehad, vooral omdat het app zeer schoon was, en er in de omgeving genoeg te doen is, Rodelbaan,Bayernpark,Geiskopff etcetc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

rustig park met goede activiteiten

Dominique
22-7-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Basic appartementen met het nodige comfort al is de douche aan de krappe kant.

Voldoende activiteiten opgezet door het magic mountains team en Andreas leidt alles in goede banen.

De maaltijden zijn lekker en er is voldoende keuze.

Wel jammer dat enkel in het restaurant de all-in drank te verkrijgen is en niet in de "lounge"-bar.

Het domein is proper en je moet al heel hard je best doen om je hier te kunnen vervelen :D

Gereisd met vrienden in mei 2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen8

de appartementen waren aan de buitenzijde gedateerd, kamers waren schoon, bedden prima wij hadden all-inclusive het eten was prima en voldoende aanwezig bij het hoofdgerecht had je keus uit 3 mogelijkheden en het annimatieteam was zeer goed.

Onze zoon is 16 er waren weinig kinderen van zijn leeftijd het annimatie heeft daar direct op geanticipeerd en mijn zoon had een geweldige week dankzij het goede annimatieteam van Magic Mountains,

mijn dank daarvoor geweldig

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Bischofsmais voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bischofsmais in Bischofsmais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bischofsmais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.