Gasthof
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag21°3°
Gasthof Pension-Café Wiesengrund

We hebben een aantal aanbieders voor Pension-Café Wiesengrund voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Pension-Café Wiesengrund in het Nederlands

Familair hotel

Alfred
24-7-2013

Ik heb dit Gasthof bezocht tijdens een reis op weg naar huis. Het gasthof wordt gerund door een gezin. De kamers zijn ruim van opzet met een aparte badkamer in de slaapkamer. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart. Ook het ontbijt buffet is zeer uitgebreid. Op verzoek wordt er een uitsmijter of een roerei gebakken, een gekookt ei staat sowieso klaar. Met daarnaast voldoende keuze uit beleg (kaas, vleeswaren, zoetigheid), yoghurt en de zogenaamde Duitse " kuchen" . Prijs/kwaliteit van dit gasthof is uitstekend, men vraagt zeker niet de hoofdprijs voor een overnachting en maaltijd.

Gereisd zakelijk in juli 2013

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Pension-Café Wiesengrund in Bischofsgrün, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Pension-Café Wiesengrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.