Sorteren

Reviews over Bischofsgrün

Familair hotel

Alfred
    24-7-2013

Ik heb dit Gasthof bezocht tijdens een reis op weg naar huis. Het gasthof wordt gerund door een gezin. De kamers zijn ruim van opzet met een aparte badkamer in de slaapkamer. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart. Ook het ontbijt buffet is zeer uitgebreid. Op verzoek wordt er een uitsmijter of een roerei gebakken, een gekookt ei staat sowieso klaar. Met daarnaast voldoende keuze uit beleg (kaas, vleeswaren, zoetigheid), yoghurt en de zogenaamde Duitse " kuchen" .

Prijs/kwaliteit van dit gasthof is uitstekend, men vraagt zeker niet de hoofdprijs voor een overnachting en maaltijd.