Weer vandaag-1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Salzburger Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Salzburger Hof in het Nederlands

Prima tussenstop

mvdb22, 29-9-2012

Op weg naar Kroatie verbleven wij hier 1 nacht in een tweekamer apartement. De kinderen sliepen in een aparte, kleine kamer in twee eigen bedden. Wij in de kamer op een bedbank. Was niet het beste bed waar ik ooit in had geslapen maar voor 1 nacht okay. Gratis internet maar bereik niet echt super. Douche met bad goed. Kamer netjes, schoon met zelfs een keukentje. Restaurant is altijd gesloten. Op loopafstand zit een goede Italiaan. Ontbijtbuffet prima. Goede koffie, verse broodjes met eigengemaakte jam. Helaas poederdrank wat voor jus d'orange moet doorgaan. Op 5 minuten rijden van de snelweg. Aardig personeel.

Goede tussenstop.

mooi hotel

Henk-Jan, 16-9-2012

mooi hotel. Onze kamer had een keuken en een balkon met mooi uitzicht. Helaas was wel het restaurant dicht. Maar er zijn wel een aantal restaurantjes in het plaatsje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburger Hof in Bergen (bij de Chiemsee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salzburger Hof scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.