Camping In Berg

9 reviews over Camping In Berg in het Nederlands

Doorgangscamping

Jozien
5-8-2017

Typische doorgangscamping met ca 25 plekken voor passanten. Goed sanitair, alleen betaal je 3*eur 0,20 om te douchen, waarom dit niet in de prijs zit? Vanaf de camping kun je uitstekend fietsen.

geen succes

leo&mar
1-9-2016

wij arriveerden tegen 14 uur en moesten kiezen (voor de slagboom) een plaats, met stroom/water aansluiting. er stond al een gezin. de plaats afscheiding was onduidelijk, hetgeen later dan ook bleek, toen tegen zessen de eigenaresse iedere gast met een bezoek kwam vereren om (evt) te wijzen op een onjuist gekozen plaats. je kon nu je kampeermiddel verplaatsen of later als er nog meer gasten zouden arriveren. inschrijven tussen 18 en 20 uur bij de receptie in het sanitair gebouw. maar geen doorverwijzing naar een plek op de camping zelf, zoals op de website staat aangegeven.

geen voorzieningen, behalve dan , verder op de camping, achter de slagboom, prima sanitaire voorzieningen. prijs aan de hoge kant: met "korting" nog altijd 21,50 euro p/n. dus geen plek achter de slagboom op de camping maar ervoor, waar iedereen vrije toegang heeft. alleen geschikt als doorreis camping. in naburig dorp horeca voorzieningen.

Eenvoudige camping, prima voor op doorreis. Aardige beheerders, vriendelijke ontvangst. Sanitair is niet modern, maar wel in goede staat en schoon. Minpuntje vonden wij het speeltuintje: dat was verouderd en er staken bijvoorbeeld spijkers uit het houten speelhuisje en zandbak. Met een dochter van 1,5 is dat extra opletten.

prima camping

Linda
20-8-2015

Ook wij zijn hier een nacht geweest op weg naar huis. Een camping met een veldje voor tenten met een mooi open uitzicht. Het sanitair is uitstekend en de eigenaars zeer vriendelijk. Er zijn heel veel vaste plaatsen. In het plaatsje zijn genoeg eetgelegenheden en in ieder geval 1 grote supermarkt.

Zeer goede overnachtingsplaats!

Johan
25-8-2014

Op de terugreis vanuit Sibenik Kroatië (970km) hier overnacht. Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Stonden op een speciaal veld voor doortrekkers met water en elektra. Sanitair bevindt zich in een apart gebouw bij de receptie. Sanitair is zeer schoon, wel apart betalen voor de douche ( € 0,60), daarvoor kon je zolang douche als men wenste. Water lekker warm. 's nachts heerlijk rustig. In de buurt genoeg faciliteiten om te eten. Je mag om 7 uur vertrekken. Vanuit deze camping is het nog 670 km naar Woensdrecht (West-Brabant)

Doorgangscamping.

Peter
30-8-2013

Wij hebben deze camping als doorreiscamping gebruikt onderweg van Hongarije naar huis.

Als doorreiscamping volstaat deze camping, maar voor een volledige vakantie zou ik ergens anders naartoe gaan, zeker niet naar hier.

Rustige en nette camping

MJS
21-8-2013

Camping In Berg***** in Berg bei Neumarkt (Duitsland).

Wij hebben hier onderweg naar Hongarije, één nacht gestaan. Zeer geschikt hiervoor. Sanitair is netjes en de bestelde broodjes voor het ontbijt waren heerlijk!

prima overnachtings camping

M
7-8-2011

Camping In Berg is een prima overnachtingscamping iets voorbij Nürnberg. Voor de doortrekkende gasten is een ruim grasveld aanwezig. In de omgeving zijn ook prima restaurants aanwezig als je na een dag reizen geen zin hebt om te koken. Het sanitair is super. Ruim, schoon en verwarmd.

Prima doorgangscamping

Wisba
20-7-2010

Camping gevonden via TO.

Vooraan is een veld waar toeristische (doorgang)plaatsen zijn met electriciteit en water.

Sanitair is in apart gebouw waar ook receptie in zit. Heel erg goed verzorgd. Zelfs schoonmaakdoekjes bij het afwasgedeelte (je durft het niet vies achter te laten).

Heel vriendelijke ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping In Berg in Berg bei Neumarkt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping In Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.