Hotel Gasthof Seimler

• Sauna

10 reviews over Hotel Gasthof Seimler

• 2017
    6Kamphuis14-02-2017

Misschien voor herhaling vatbaar!

Het personeel was zeer onvriendelijk, ik twijfel of ik onvriendelijk moet zeggen. ze zeiden gewoon niks. Kamers waren prima, al moesten wij de douchekop in de hand vasthouden!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• Oude reviews

8irene gijbels14-03-2013

voor herhaling vatbaar

Personeel geeft weinig informatie over de skimogelijkheden.Er stopt een bus naar het Rossfeldgebied paar honderd meter van het hotel.Er stoppen daar ook bussen naar het station, vanwaar je over kunt stappen op de bus naar de Jennerbahn.Met de gastenkaart en de skipas, zijn niet alle skibussen gratis. Goed informeren dus.Vooral belangrijk als je gaat skieen in Rossfeld. Met de skipas is de tol op de Rossfeldstrasse gratis.Skigebied Bischofswiesen is goed te bereiken met de auto.Alsook even verderop skigebied Hochschwarzeck.Klein skigebied om te skieen, all in maakte alles goed.Uitgebreid ontbijt.Om te skieen konden we een lunch meenemen. Om 4 uur koffie en gebak, en soep.Sávonds, soep, uitgebreid saladebuffet,keuze uit 3 maaltijden, en een toetje.Onze kamers waren ietwat verouderd. Veel lawaai uit de keuken die onder de kamers lag.Maar om 10 uur was het stil. We hebben weinig negatiefs te melden over het hotel.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 0Maan17-04-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Aan de hand van de beoordelingen op deze site, hielden wij ons hart vast wat ons te wachten stond. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en de kamers waren schoon en netjes. Ontbijt was zeer uitgebreid en voor sávonds kon je naast de soep en saladebuffet, kiezen uit 3 hoofdgerechten. Niks mis mee! De kinderen hebben zich super vermaakt in het zwembad en voor Euro 10,-- heb je de hele week WIFI in de lobby en het restaurant. Op nog geen 10 minuten rijden bevindt zich de piste waar je hele leuke afdalingen kunt maken. Dit hotel is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen. De prijs/kwaliteit is prima in balans.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 5Jasper17-07-2011

Verouderd hotel

Alpensport-Hotel Seimler ligt op een historisch belaste locatie: het voormalige Berghof van Hitler op de Obersalzberg ligt op slechts 2 km afstand. De ligging is niet goed: aan een drukke doorgaande weg, buiten de bebouwde kom. Dit wordt niet gecompenseerd door mooi uitzicht, want voor het hotel staan grote bomen waardoor je niets ziet. De meeste gasten zijn bejaarden die een busreis door Duitsland maken. Het deels Oost-Europese personeel is weinig vriendelijk. Het gebouw en de inrichting zijn verouderd en er is een onderhoudsachterstand. De kamers zijn groot, maar de badkamers klein. Het hotel is gehorig: je zult snel last hebben van geluid uit naastgelegen kamers, maar ook van voorbijrazend verkeer. Al met al lijkt het hotel ten dode opgeschreven indien er niet een forse kwaliteitsimpuls plaatsvindt. Geen aanrader dus. Ook niet als overnachtinghotel naar het zuiden, want daarvoor ligt het te ver van de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Chantal03-03-2011

prima hotel!

Prima hotel. Eten vonden wij met z'n zevenen goed. Ruime keus aan eten bij ontbijt. Diner kon je zelf uit 3 keuzes maken de avond ervoor. 20 minuten met de auto naar de piste. We hadden de eerste week vd kerstvakantie, en het was bijzonder rustig. Dit vonden wij zeer prettig De piste bijna voor ons zelf. De ski bus reed nog niet, maar daar hebben wij geen hinder van gehad. Skiles ging gwoon door, leek dus wel prive les. Goede sneeuw en zeer vriendelijke mensen zowel op de piste als in het hotel,. Zwembadwater was wel wat koud. Maar de sauna warmde je weer heerlijk op. Kegelen ook leuk om te doen. Prima tijd gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 1de Pater28-02-2009

Luidruchtig hotel om snel te vergeten

Van 06:30 t/m 23:00 gillende, rennende en schreeuwende mensen over de gangen. Na een vechtpartij s´nachts op de gang de manager gevraagd of er mischien andere kamers beschikbaar waren. De manager ontstak in grote woede. Zelden zo onbeschoft behandeld. Personeel rookt in restaurant en ook de rooklucht uit de stube wordt geventileerd richting restaurant. Ook de schone handdoeken ( als ze eens vervangen worden) stinken naar de sigarettenrook. Vakantie eerder afgebroken. Een hotel om snel te vergeten, en gezien het minimale aantal beoordelingen van dit hotel zijn wij niet de enige.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8E. Tonnard01-08-2007

van 23-7-07 tot en met 29-7-07 verbleven in hotel seimler.we hebben er een prima vakantie gehad in een goed verzorgd hotel. de kamers zijn netjes ingericht met tv bad/douche. het eten was goed verzorgd. ontbijt zeer goed verzorgd.de ligging van het hotel is goed, het ligt wat terug aan een doorgaande weg. vanuit het hotel kun je makkelijk uitstapjes maken. het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum van berchtesgaden dit moet met auto/fiets het personeel is vriendelijk en behulpzaam. wat ook erg prettig was is dat het in de avond en nacht uren absoluut stil was in het hotel wat een goede nachtrust ten goede komt. wie een schoon hotel zoekt met goed eten en vriendelijk personeel kan bij dit hotel terecht voor een goede prijs. (eigen vervoer,6 nachten half pension voor 470,00 euro)

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Daphne24-03-2007

Sommige kamers waren vrij nieuw, onze niet zo maar bedden waren goed. Badkamer ook. Alles elke dag weer keurig opgeruimd. Eten vonden wij heerlijk en genoeg. All inclusive was ook leuk, niemand maakte misbruik van de "gratis"consumpties. Het was alleen jammer dat als je wat vroeg b.v. over de pistes dan moest je dat maar vragen aan het VVV

Gereisd met vrienden in februari 2007

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
      • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

• AdresMaria am Berg 3 - 5 83471(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website