Hotel Binderhäusl

Ga zeker nog een keer

Ria
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed: prijs-kwaliteits verhouding. Gastvrij. Veel te doen in de omgeving. Goed ontbijt en avond eten. Koffie en koek is ook super. Elke dag kan je advies vragen over wat te doen in de buurt.

Niks is teveel voor de eigenaars.

Niet goed: enorm vochtige ramen en vloer bij de openslaande deur(waarschijnlijk door de extreem koude temp.)

Douche heeft een douche gordijn en dat is niet fijn.

Wij beleefden hier onze verlate Hochzeitsreise.

Onno Weinberg
4-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne kamers met alle gemakken voorzien. Werkelijk heerlijk ontbijtbuffet en drie gangen-diner. Heerlijk drankjes in een goed all inclusive.

Gastheer is de chef-kok. Gastvrouw doet alles om het je naar de zin te maken.

Voor herhaling vatbaar

Familie D.
12-7-2017

Alles tip top in orde. Van lekker eten tot goede service. Niets op aan te merken!

We hebben een aantal aanbieders voor Binderhäusl voor je op een rij gezet:

Gemoedelijk hotel in leuk skigebied!

Fam. Janzen
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gemoedelijk hotel, keurig netjes, eten is prima, lunchpakketjes zijn ideaal, scheelt een hoop kosten op de piste. Het volgende is niet echt een minpunt, maar wel lastig als je lang bent, de douchekoppen hangen erg laag! Kortom ideaal all-inclusive hotel, voor een leuke prijs! Zeker als je geen waarde hecht aan enorme grote skigebieden, waar je in het hoogseizoen lang in de rij staat bij de liften.

Gezellig goed verzorgd familiehotel

Fam. Bolks
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel.Keurige kamers,vriendelijke mensen en het ontbijt en lunchpakketje en ook het 3 gangen menu s'avonds was elke dag weer heerlijk.Prachtig gebied met ski gebieden dichtbij.We vinden dit echt een aanrader!!

Oude reviews (archief)

Prima verzorgde week met goede prijskwaliteit.

Marion en Arno
24-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede lokatie op loopafstand van het mooie Berchtesgaden. Tevens zijn met de bus de nodige toeristische attrakties te bereiken. Dit alles met de toeristenkaart die het hotel verstekt. Prima ontbeidbuffet, misschien een keer een gebakken eitje. 3 gangen avondeten was ook altijd goed verzorgd. Tevens keuze voor de vegetariër. Klein detail de Wifi viel wat snel weg. Al met al een prima week gehad.

Kleinschalig hotel maar TOP

Familie D. België
7-7-2016

Wij kunnen niets afkeuren aan ons verblijf in dit hotel. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel en lekker eten.

Het hotel was dik in orde! (goede kamers: alleen de douche mocht iets beter wat er was geen douchegordijn om te douchen dus je moest in bad gezit douchen. goed eten, uitstekende omgeving) de wifi mocht iets beter zijn ge had namelijk niet over bereik , maar dat maar een detail. we komen zeker nog eens terug!

Een aanrader

Carine
8-6-2015

Prijs kwaliteit is schitterend en ontvangst is hartelijk. Een minpuntje is de Wifi die traag werkt en niet overal even goed, maar dat is een detail.

Anja Lardenoye
3-6-2015

Gezellig hotel met goede service en heerlijk eten.

Iedere dag keus uit de dagschotel, de vegetarische schotel of de broodmaaltijd. Heerlijke soep en een goed nagerecht.

Wij kregen het familieappartement met eigen tuin i.p.v een tweepersoons kamer en daar waren we erg mee in onze nopjes.

Jammer is wel dat de WiFi betaald moet worden en alleen op het terras werkt, dat is niet meer van deze tijd.

We hebben een aantal aanbieders voor Binderhäusl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Binderhäusl in Berchtesgaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Binderhäusl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Binderhäusl scoort een 8.85 uit 10 op basis van 25 reviews.