Hotel Binderhäusl

Hotel Binderhäusl
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,6

26 reviews over Hotel Binderhäusl in het Nederlands

Mede door het heerlijk weer onzettend genoten.

Resy Smaak,
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, waar je niets te kort komt qua eten en drinken. Goede uitvalbasis voor een boottochtje over de Königssee, een kijkje op Eagles nest of door een klamm te lopen. Met de toeristenkaart reis je gratis met de bus en krijg je kortingen bij entree.

Prima hotel! Aanrader!

Aveskamp,
25-8-2018

Prima hotel met nette, eenvoudige kamers in een prachtige omgeving. Het ontbijt is prima. Ook het avondeten is heerlijk. Dagelijks een keuze uit 3 maaltijden, waarbij ook aan de kinderen wordt gedacht. 's Ochtends bij het ontbijt krijg je een lunchpakket mee. Het hotel ligt aan de rand van het centrum, maar na 20 minuten lopen sta je midden in het centrum. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en geven je tips over wat je kunt doen in de omgeving. Kortom: een aanrader!

Zeer goede prijs - kwaliteit.

Marc & Rita,
28-6-2018

We hebben genoten van ons verblijf in dit eenvoudig maar goed hotel, mooie propere kamers.

Eenvoudige lekkere keuken met goed ontbijt, en een vieruurtje met vers gebak. Lunchpakket is een pluspunt.

Vriendelijke eigenaars en personeel, een aanrader. Prima uitvalbasis voor diverse activiteiten.

Zeer goed

Huub Kuepers,
22-6-2018

Hotel Binderhausl in Berchtesgaden is een eenvoudig maar goed hotel met zeer goede service.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk.

De gastvrouw geeft veel informatie en tips over de mogelijkheden in de omgeving.

Het eten is eenvoudig maar erg lekker.

Dit hotel is zeer aan te raden.

De omgeving is erg mooi en zeer geschikt voor wandelaars.

Een bijkomend voordeel is de gratis bus waarmee alle bezienswaardigheden in het Berchtesgadener land te bezoeken zijn.

Voor bezoek aan Bad Reichenhall en Salzburg is een kleine bijbetaling nodig.

Kortom fantastisch 14 dagen zeer genoten in hotel Binderhausl.

Beate en Anton, hartelijk dank voor alle goede zorgen.

Heel mooi landschap

Ger nelissen,
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Licht heel centraal voor mensen die wat van de natuur willen zien en ook voor de stad liefhebbers

Ga zeker nog een keer

Ria,
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed: prijs-kwaliteits verhouding. Gastvrij. Veel te doen in de omgeving. Goed ontbijt en avond eten. Koffie en koek is ook super. Elke dag kan je advies vragen over wat te doen in de buurt.

Niks is teveel voor de eigenaars.

Niet goed: enorm vochtige ramen en vloer bij de openslaande deur(waarschijnlijk door de extreem koude temp.)

Douche heeft een douche gordijn en dat is niet fijn.

Wij beleefden hier onze verlate Hochzeitsreise.

Onno Weinberg,
4-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne kamers met alle gemakken voorzien. Werkelijk heerlijk ontbijtbuffet en drie gangen-diner. Heerlijk drankjes in een goed all inclusive.

Gastheer is de chef-kok. Gastvrouw doet alles om het je naar de zin te maken.

Voor herhaling vatbaar

Familie D.,
12-7-2017

Alles tip top in orde. Van lekker eten tot goede service. Niets op aan te merken!

Gemoedelijk hotel in leuk skigebied!

Fam. Janzen,
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gemoedelijk hotel, keurig netjes, eten is prima, lunchpakketjes zijn ideaal, scheelt een hoop kosten op de piste. Het volgende is niet echt een minpunt, maar wel lastig als je lang bent, de douchekoppen hangen erg laag! Kortom ideaal all-inclusive hotel, voor een leuke prijs! Zeker als je geen waarde hecht aan enorme grote skigebieden, waar je in het hoogseizoen lang in de rij staat bij de liften.

Gezellig goed verzorgd familiehotel

Fam. Bolks,
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel.Keurige kamers,vriendelijke mensen en het ontbijt en lunchpakketje en ook het 3 gangen menu s'avonds was elke dag weer heerlijk.Prachtig gebied met ski gebieden dichtbij.We vinden dit echt een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Binderhäusl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Binderhäusl in Berchtesgaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Binderhäusl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.