Hotel Bavaria

Hotel Bavaria
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaria voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bavaria in het Nederlands

Juist een echte aanrader!! Tophotel!

KvdM
6-7-2018

Wat gek deze eerdere beoordelingen te lezen. Wij vonden het nl. in 1 woord Geweldig! Prachtige kamer met geweldig uitzicht balkon(zoals op foto) uitgebreid ontbijt en hele vriendelijke eigenaresse. Persoonlijke service, heel gastvrij.Wij vonden dit hotel de beste die we ooit hebben gehad. Gunstige ligging t.o station (300m) en centrum. Vrijkaarten voor bus, ideaal! Dit hotel verdient een dikke 10+! We komen zeker eens terug. Niets negatiefs op aan te merken.

geen aanrader

Betty
16-6-2016

De kamer die wij kregen stemt in geen geval overeen met de foto's die op de website te zien waren. Een kamer op de 3e verdieping,zonder lift,onder het dak met 2 piepkleine venters. En onvoldoende licht om te lezen. Het 2persbed stond in een andere ruimte dan de tv. Maar waar de tv stond waren geen zitjes. Wel 2 stoelen. Niet comfortabel als je 's avonds tv wilt kijken. We waren zeer ontgoocheld over de kamer.

Gereisd Met partner in juni 2016

geen aanrader

Betty
16-6-2016

De foto's van de kamers geven een verkeerd beeld weer van het hotel. Onze kamer kwam geenszins overeen met de foto's op touroperator. Op de website van het hotel staan zelfs geen foto's van de kamer die wij kregen...een kamer op de 3e verdieping,geen lift,onder het dak met 2piepkleine vensters en te weinig licht om maar te kunnen lezen. Geen zitjes. Wel 2 stoelen...niet interessant als he daar een hele avond mag op zitten om tv te kijken want vanuit het bed kan dat niet omdat de tv in een andere ruimte staat.

Gereisd Met partner in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaria voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

• AdresSunklergässchen 11 83471(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavaria in Berchtesgaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.