Pension Alpina

PensionWeer vandaag21°14°
Pension Alpina

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Alpina in het Nederlands

Prima gästehaus

Marjolein
19-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotelletje in de nabije omgeving van diverse skipistes. Hele aardige eigenaren en nette, leuk-ingerichte kamers. Echter wel wat harde bedden en toen ik de föhn wilde gebruiken, vloog ie bijna in de fik... Ontbijt is prima met elke dag een gekookt eitje :-) Al met al een prima pension. Berchtesgaden zelf heeft niet echt een groot centrum, maar voor een paar dagen is het goed te doen daar en kan je je zeker vermaken.

Hier een nacht gebleven

BiancaCharles
11-1-2012

een klein hotel met zeer vriendelijke ontvangst. 's Avonds mochten we drinken pakken uit de koelkast in de gang...opschrijven en andere ochtend betalen. In de omgeving mooie natuur hier niet al te veel van gezien doordat we maar een nachtje werkte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpina in Berchtesgaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Alpina scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.