Camping Allweglehenstersterstersterster

9.4Fenomenaal

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Allweglehen is een terrassencamping in Duitsland. Hier vind je een zwembad om in af te koelen, wellness om te relaxen en een heerlijk restaurant. De camping ligt op een heuvel, wat de toegangsweg erg steil maakt. Een leuk uitstapje in de omgeving is het Kehlsteinhaus ‘Adelaarsnest’, waar je in 13 minuten rijden bent.

96 reviews over Camping Allweglehen

• 8Heleen Veldman06-08-2019

Mooi, maar...

Mooie omgeving. Gastvrije en vriendelijke medewerkers. Top sanitair (Beter dan thuis 😀) Leuk zwembad. Niet groot, maar lekker om in af te koelen. Goed restaurant waar je lekker kunt eten en niet duur. Maar......de plekken zijn echt véél te klein. In ons geval 6x8 m2. We hebben ons gered, maar we moesten noodgedwongen allemaal in de caravan slapen omdat er geen plaats was voor een extra tentje. Je staat hutjemutje op elkaar. Erg dure camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Ruud17-07-2019

Tegenvaller, geen 5 sterren waard

Camping ligt in een prachtig gebied, wij hadden een extra luxe plek geboekt (categorie 3) De luxe bestond uit hutje mutje tussen de auto’s en caravans op een grindpleintje dat meer weghad van een parkeerplaats. WiFi was alleen goed bij de ingang, op onze plek niet te ontvangen. We betaalden voor 4 personen wel het luxe tarief van 83 euro per nacht! Totaal niet in verhouding. Het restaurant was goed en dat was zo’n beetje het positieve. De omgeving maakt veel goed, maar dat is geen verdienste van deze camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    7Egbert Schilstra24-08-2018

Kampeerplekken onvoldoende. Omgeving fantastisch.

De presentatie van de camping op internet en website is veel gunstiger dan de werkelijkheid. De plekken zijn echt klein en op lang niet alle plaatsen heb je vrij uitzicht. Hoewel wij toevallig een mooie plek hadden, zouden wij lang niet op alle plaatsen willen staan. Je moet met je plek echt mazzel hebben. Wij hadden vrij uitzicht, maar hoorden wel van 16.00 uur tot 22.00 uur de afzuiginstallatie van het restaurant. Best wel storend. De faciliteiten zijn echter wel heel mooi. Ook de omgeving is schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Jop Braams03-08-2018

Goed, maar wel heel dure camping.

Terassencamping recht onder Kehlsteinhaus met fantastisch sanitair. Vriendelijk personeel, lekker zwembad. Vrij kleine plaatsen. Prima betaalbaar restaurant. Maar dan de prijs! Daar schrik je dan toch wel van. Ouders met 2 kinderen en hond. Meer dan € 70,00 per nacht! Ondanks fraai sanitair huis, overigens best een stukje lopen voor veel staplaatsen, is de verhouding prijs/kwaliteit zoek. Omgeving is prachtig, natuurlijk een Naziverleden, wat het toch ietwat duaal maakt. Adelaarsnest is een bezoek waard. Heel toeristisch, maak gebruik van je kortingskaart die je van de camping ter beschikking krijgt, maar toch een must. Salzburg om de hoek.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7M.van S.31-07-2018

Mooie camping met zwembad en wellness. Daardoor wel aan de prijs. Ligt 4 km buiten Berchtesgaden maar is bereikbaar met openbaar vervoer. Zelf een plek kiezen op geaccidenteerd terrein met redelijk veel privacy. Toegangsweg is behoorlijk steil.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    10Fam. Rijcken03-09-2017

Geweldige camping met een adembenemend uitzicht.

Een zeer verrassende mooie camping waarbij de renovatie in het voorjaar 2017 veel goeds heeft gedaan aan het imago van de camping, super zwembad om lekker af te koelen, mooie kampeerplaatsen, super en schoon Sanitair/douches, heerlijk goedkoop restaurant en al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wat wij als Nederlanders toch ook wel kunnen waarderen is de GRATIS WiFi(128mb snelheid) welke over de gehele camping perfect bereik heeft, zelfs TV kijken via WiFi was geen probleem. Onze dochter heeft het daar prima naar haar zin gehad ondanks dat er geen activiteiten worden georganiseerd. De camping ligt wel tegen een heuvel wat zowel bij aankomst als bij vertrek een probleem kan geven qua auto/caravan combinatie, maar als dit een probleem lijkt te worden dan kunt u de eigenaar vragen om de caravan dmv een tractor naar boven te laten rijden. De uitstapjes in de omgeving zijn erg de moeite waard en daarnaast is een bezoek aan het ''adelaarsnest'' natuurlijk iets wat je gezien moet hebben.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Margriet08-08-2017

Prima camping maar geen vijf sterren, eerder vier

Prachtig gelegen camping in een schitterende omgeving waar veel te doen is. Er is net een nieuw sanitairgebouw en deze ziet er geweldig uit. Maar ook het 'oude' sanitairgebouw is prima. De ondergrond bestaat meestal uit grind wat niet echt comfortabel is en de staanplaatsen zijn niet echt ruim. Er is een nieuw zwembad en hoewel dat niet groot is, voldoet het prima. Er is weinig voor kinderen te doen. Naast speeltuintje en zwembad eigenlijk niets: geen animatie o.i.d.. Dat maakt het voor mij dan ook geen vijfsterrencamping. Wel een prima restaurant waar je kunt ontbijten en dineren en de wifi is gratis (maar niet denderend).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam30-07-2017

Prachtig uitzicht, mooie camping

Mooie camping met prachtig uitzicht. Het sanitair is erg mooi en schoon, heerlijke douches. Veel te zien doen in de omgeving. Leuke speeltuin. Zwembad is niet zo groot, maar prima om af te koelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Gerard Verkoelen24-06-2017

Mooie camping prachtig uitzicht goede faciliteit

Mooie camping, perfect sanitair. Eten in het restaurant vonden wij met z'n allen (10 personen) erg goed. Prijs kwaliteit/verhouding. Personeel is vriendelijk en behulpzaam ook bij vragen losstaand van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• Oude reviews

8Linda29-08-2016

Alleen al bezoeken waard vanwege de super omgeving

Dat was even schrikken bij aankomst. Een chaotische camping waar het uitzicht niet direct voor het oprapen lag. Maar op het hardnekkige herrie van de keuken (airco, afzuiginstallatie.) na volledig maar ons zin gehad. De locatie is top. Binnen 10 minuten bij Koningsee als ook de Hintersee, diverse kabelbanen, Eagles nest en Salzburg binnen het half uur (of zoals wij deden 50 min per trein).

Het zwembad is primitief maar na een warme dag prima vermaak voor de kids. Receptie is aardig en levert in overvloed login codes voor de gratis (jawel gratis) WiFi. Supermarkt direct om de hoek kortom wij zijn aan niets tekort gekomen.

Dus wij hebben het 7 nachten prima naar ons zin gehad. Zoals de meeste bezoekers kan een korter verblijf ook. Wij komen komen over aantal jaar zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

1 tip over Camping Allweglehen

• Cora, 07-08-2014

kies een goede plaats uit, de meeste plaatsen zijn echt klein. Comfort plek is stuk beter voor een beetje meer. En het restaurant onderaan de berg, net over de weg is een aanrader

2 vragen over Camping Allweglehen

• Lennart, 04-11-2018

Adelaarsnest

Is er een openbaar vervoer verbinding tussen de camping en het Adelaarsnest? Wij komen met de camper en willen die dan op de camping laten staat, als er een fatsoenlijke alternatieve verbinding is.

• pieter , 11-08-2017

aanrij route

Ik heb begrepen dat het nogal een steile klim is naar de camping. Weet iemand ongeveer hoeveel, en is het met een gemiddelde caravan/auto combinatie te doen ?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan