7,6

5 reviews over Hotel Landidyll Fuchsbräu in het Nederlands

Heerlijk als tussenstop

broost
17-5-2014

we hebben dit hotel geboekt op doorreis richting Nederland. De familiekamer is wel wat prijzig, maar erg leuk opgezet, met een douche "midden in" de kamer. de kamer was ruim en schoon. het eten is prima en de kinderen vonden het (kleine) zwembad heerlijk om na een dag in de auto even te ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Erg warm...

M.Hoekstra
7-8-2013

Wij hebben dit hotel als overnachtingsplek richting Oostenrijk gebruikt.

De ligging van het hotel is mooi, vriendelijk ogend dorpshotel. De kamers en faciliteiten zijn prima, al was onze kamer door het gebrek aan airco zeer heet en hebben wij door de warmte amper een oog dicht gedaan.

Onze indruk was dat er vrij veel oudere gasten vebleven en onze kinderen werden door deze gasten min of meer uit het zwembad gekeken. Dus voor jongere kinderen vonden wij het hotel iets minder geschikt. 's Morgens na een verfrissende douche en een prima ontbijt weer op pad gegaan. Helaas niet helemaal uitgerust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Keurig, verzorgd hotel

Fam. De Jong
1-8-2012

Beoordeling is gebaseerd op twee bezoeken tijdens heen -en terugreis Slovenië. Keurig verzorgd hotel in centrum van. Beilngries. Smaakvol ingericht. Tweede nacht geslapen in een suite. Echt top, nog nooit zo'n mooie hotelkamer gehad. Ontbijt is meer dan prima. Als we in Bayern willen/moeten overnachten, dan staat dit hotel voor ons op nummer 1. Diner valt wel enigszins tegen. Eenmaal in hun bar gegeten. Kwaliteit uitstekend, echter hoeveelheid beperkt, terwijl wij geen grote eters zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Teleurstellend tweede bezoek

Roadrunner
11-6-2012

Mooi gelegen hotel in een leuk dorpje. Hotel heeft een oud en nieuwe gedeelte, wat een groot verschil maakt in kwaliteit/comfort, maar niet in prijs. Redelijk oud publiek en twee grote groepen die het hotel bijna als "privé bezit" verklaren en het niet ophebben met individuele reizigers. Na een zeer tevreden eerste bezoek, nu ernstig teleurgesteld voor 90 euro.

Waar scheelt er?

- Prijs kwaliteit niet in orde

- Krappe en weinig parkeergelegenheid

- Restaurant maakt de beloftes van slow-cooking, gault millaut niet waar!

- Sauna zeer klein en niet afgesloten van zwembad

- wlan duur, vorig jaar nog gratis.

- Teleurstellende kamers in het oude deel

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Goed hotel, maar neem GEEN halfpension!

Roadrunner
25-4-2011

Fuchsbrau is een prima hotel. Over het restaurant waren wij minder te spreken. Onze verwachtingen waren hoger door de omschrijvingen in het geboekte (paas)arrangement.

Pluspunten

Moderne, ruime & schone kamer (met balkon geboekt)

Fijne badkamer met goede douche

Prettige bedden

Gratis wlan

Minpunten

Beperkte parkeergelegenheid

Goed ontbijt, echter niet overvloedig

Bediening in het restaurant lijkt soms de weg kwijt te zijn.

Balkon is kein, niet gescheiden van de buren en geen confortabele stoelen

Sauna en zwembad zijn nauwelijks van elkaar gescheiden en erg klein

Tip: boek geen arrangement met diner. Het restaurant (en de vele andere in de omgeving) heeft een mooie Beierse kaart. Je bent dan goedkoper uit en hebt meer keus.

Gereisd met partner in april 2011

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landidyll Fuchsbräu in Beilngries, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landidyll Fuchsbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.