Reviews over Beilngries

Heerlijk als tussenstop

broost,
    17-5-2014

we hebben dit hotel geboekt op doorreis richting Nederland. De familiekamer is wel wat prijzig, maar erg leuk opgezet, met een douche "midden in" de kamer. de kamer was ruim en schoon. het eten is prima en de kinderen vonden het (kleine) zwembad heerlijk om na een dag in de auto even te ontspannen.

Erg warm...

M.Hoekstra,
    7-8-2013

Wij hebben dit hotel als overnachtingsplek richting Oostenrijk gebruikt.

De ligging van het hotel is mooi, vriendelijk ogend dorpshotel. De kamers en faciliteiten zijn prima, al was onze kamer door het gebrek aan airco zeer heet en hebben wij door de warmte amper een oog dicht gedaan.

Onze indruk was dat er vrij veel oudere gasten vebleven en onze kinderen werden door deze gasten min of meer uit het zwembad gekeken. Dus voor jongere kinderen vonden wij het hotel iets minder geschikt. 's Morgens na een verfrissende douche en een prima ontbijt weer op pad gegaan. Helaas niet helemaal uitgerust.

Zeer gastvrij

M. Schermer,
    4-8-2013

Wij verbleven 1 nacht in gasthof zum hirschen.

Prachtige omgeving, zeer vriendelijk en gastvrij, lekker eten en een goede prijs- kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Keurig, verzorgd hotel

Fam. De Jong,
    1-8-2012

Beoordeling is gebaseerd op twee bezoeken tijdens heen -en terugreis Slovenië. Keurig verzorgd hotel in centrum van. Beilngries. Smaakvol ingericht. Tweede nacht geslapen in een suite. Echt top, nog nooit zo'n mooie hotelkamer gehad. Ontbijt is meer dan prima. Als we in Bayern willen/moeten overnachten, dan staat dit hotel voor ons op nummer 1. Diner valt wel enigszins tegen. Eenmaal in hun bar gegeten. Kwaliteit uitstekend, echter hoeveelheid beperkt, terwijl wij geen grote eters zijn.

Hier wil ik terug

van dijk Meijer,
    13-6-2011

Wat een mooi hotel zeer schoon en vriendelijke bediening Het eten is van goede kwaliteit en het ontbijt buffet daar vind je letterlijk alles op TOPPI

Beilngries scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews