Hotel Rheingold

1 review over Hotel Rheingold in het Nederlands

mooi hotel

c.hendrikx
16-9-2016

Ligging in rustige buurt, max.10 min. lopen naar centrum. Parkeren gratis. Eenspers.kamer is tweepers.met 2 aparte bedden dus ruim.

Vriendelijk personeel. Badkamer is wat ouderwets met ligbad. Kamer is modern.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheingold in Bayreuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheingold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.